آیت‌الله علوی‌گرگانی در پیامی به کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین:

جوانان و تشکل‌های دانشجویی ندای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانند

آیت‌الله علوی‌گرگانی در پیامی به کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین اعلام کرد: جوانان و تشکل‌های دانشجویی ندای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و ساکت ننشسته و مستحکم و استوار در مقابل زیاده‌خواهی اسرائیل غاصب بایستند.
کد خبر: ۲۷۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ - 01February 2018

جوانان و تشکل‌های دانشجویی ندای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، آیت‌الله علوی‌گرگانی از مراجع تقلید در پیامی به کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین که توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در حال برگزاری است، اعلام کرد: لازم است جوانان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور ندای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و ساکت ننشسته و روسای کشورهای مسلمان را به واکنش مناسب و قاطع وادار کرده و مستحکم و استوار در مقابل زیاده خواهی اسرائیل غاصب بایستند.

متن این پیام به شرح زیر است: 

« آنچه که سالها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین بر ملت مظلوم و بی پناه آن دیار گذشته است صفحه‌ای تاریک از تاریخ جهان است که توسط یک عده مردم به ظاهر متمدن و درباطن گرگ صفت و بی رحم وخونخوار محقق شده است که جزسبعیّت در رفتار آنها با مردم فلسطین دیده نشده است.

حمایت مطلق استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت کار و همکاری برخی کشورهای اسلامی خائن باعث مظلومیت بیش از پیش مردم فلسطین شده است.

دراین شرایط سخت، امید مردم فلسطین به توده‌های ملت‌های اسلامی مخصوصا جوانان و دانشجویان کشورهای اسلامی است تا مانند همیشه چون رودی خروشان خواب آرام را از چشمان سردمداران رژیم صهیونیستی گرفته و آنها را در مقابل اراده ملتها به شکست بکشانند.

لازم است شما جوانان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور ندای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانید و ساکت ننشسته و روسای کشورهای مسلمان را به واکنش مناسب و قاطع وادار کرده و مستحکم و استوار در مقابل زیاده خواهی اسرائیل غاصب بایستید. همین عمل شما موجب صبوری و مقاومت بیش از جوانان فلسطین شده و آنها را در مبارزه ی خود محکم تر خواهد کرد.

یقینا روزی فراخواهد رسید که این ملت از چنگال ظالمین نجات پیدا خواهد کرد. امید است خداوند نظام اسلامی و رهبری معظم را توفیق عنایت فرماید تا هرچه بیشتر باور مظلومان مسلمان در اقصی نقاط جهان باشند و مقدمات فرج بشریت فراهم گردد.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار