یادداشت/ سیدمصطفی حسینی‌راد

انقلابی برای «فتح بزرگ»

انقلاب اسلامی ایران می‌رود که به یاری خداوند متعال برای «فتح بزرگ» و پشتیبانی از انقلاب جهانی مهدوی آماده شود که «إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا». اگرچه برخی خوابزدگان نصرت الهی را دور می‌بینند، اما «إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدًا وَنَرَاهُ قَرِیبًا».
کد خبر: ۲۷۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ - 01February 2018

انقلابی برای «فتح بزرگ»به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سیدمصطفی حسینی‌راد در یادداشتی نوشت:

انقلاب اسلامی ایران یکی از دینی‌ترین انقلاب‌ها در طول تاریخ بشری است. انقلابی که وارد دهه چهارم عمر خود شده و در چهل سال گذشته از سخت‌ترین و صعب‌ترین گردنه‌ها عبور کرده است. از تیر ترور‌ها و شمشیر آخته نفاق‌ها گرفته تا گلوله‌های توپ و تانک دشمنان بیرونی و دسیسه‌های بنیان‌کن استکبار، همه و همه را با درایت رهبری و حمایت ملت از سرگذرانده است.

اینک، اما در آستانه 40 سالگی، هجوم دشمن همچنان ادامه دارد. شاید شیوه‌های حمله، تغییر کرده باشد، اما اصل تهاجم همچنان به قوت خود باقی است. روزگاری توطئه کودتای نوژه بود و تلاش برای بمباران بیت معنوی‌ترین رهبر جهان و ترور مسئولان ارشد نظام نوپای اسلامی، اما امروز تهاجم از راه ماهواره‌ها، شبکه‌های خبری و فضای مجازی و پیام‌رسان‌های تلفن همراه انجام می‌شود.

امروز دشمنی که دستش از ریشه برافکندن اصل درخت تنومند انقلاب اسلامی کوتاه شده، به حرکت‌های ایذایی مذبوحانه و تهاجم به ارزش‌های اسلامی، دل خوش کرده است؛ حرکت‌هایی مانند کشف حجاب در چهارشنبه‌های به اصطلاح سفید و کشف حجاب زنان و دختران ساده‌دل روی سکو‌های نادانی و فریب‌خوردگی. شاید خطی که سررشته‌اش به آن‌سوی مرز‌ها می‌رسد و بلندگو‌های خود را در کانال‌های تلگرامی و شبکه‌های ماهواره‌ایِ معاند مستقر کرده، خیال می‌کند، ارزش‌های اسلامی که مردمان این سرزمین هزار و 400 سال برای حفظ آن جنگیده‌اند و خون‌های مقدسی پای آن ریخته شده با رقصیدن چند روسری در بادِ هرزه‌ای که از جانب آن‌ها می‌وزد، بر باد خواهد رفت، اما حاشا و کلّا که چنین باشد.

انقلاب اسلامی ایران با تمام سنگ‌هایی که بر سر راهش انداخته‌اند و می‌اندازند به حرکت خود ادامه می‌دهد، زیرا امروز در جهان عاری از عدالتی که سازمان‌های به اصطلاح بین‌المللی‌اش رشوه می‌گیرند تا چشم بر جنایت‌های سازمان‌یافته شیطان‌های بزرگ و کوچک فروبندند، چشم امید مستضعفان به بارقه توحیدی شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» خیره شده است.

انقلابی که اکنون بدخواهان تلاش می‌کنند، ریشه‌های آن را اقتصادی بنمایانند، در ذات روشن خود، از سرچشمه زلال دین و ارزش‌های والای دینی همچون توحید، ولایت و عدالت سرچشمه می‌گیرد و اگرچه فراز و نشیب‌هایی در کار هر انقلابی هست، این انقلاب بزرگ، اما در فطرت خود رنگ الهی دارد که «صِبْغَةَ اللَّهِ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَةً وَنَحْنُ لَهُ عَابِدُونَ».

امروز انقلاب اسلامی ایران که مژده آمدنش را قرن‌ها پیش داده بودند از مرحله «حدوث» و «ثبوت» گذشته و به مرحله «صدور» و جهانی شدن رسیده است. انقلاب اسلامی ایران می‌رود که به یاری خداوند متعال برای «فتح بزرگ» و پشتیبانی از انقلاب جهانی مهدوی آماده شود که «إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا». اگرچه برخی خوابزدگان نصرت الهی را دور می‌بینند، اما «إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدًا وَنَرَاهُ قَرِیبًا».

مردم و مسئولان باید در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی برای شکوه و گسترش هر چه بیشتر این انقلاب دست به دست یکدیگر دهند که «نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ».

منبع: قدس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار