یادواره‌ سردار شهید «احمد مجدی» در اهواز برگزار شد

مراسم بزرگداشت و یادواره شهید مدافع حرم «احمد مجدی» عصر امروز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷ - 01February 2018

برگزاری یادواره ی سردار شهید «احمد مجدی» در اهوازبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «احمد مجدی» عصر امروز (پنج‌شنبه) 12 بهمن‌ماه ساعت 14 در گلزار شهدای اهواز برگزار شد.

در این مراسم باشکوه، جمع کثیری از خانواده‌های معزز شهدا، همرزمان شهید، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم حضور یافتند و با نثار گل و ذکر دعا و فاتحه، یاد همه‌ی شهدای راه انقلاب و بخصوص شهید مجدی را گرامی داشتند.

مدیحه سرایی و توصیف شهید «احمد مجدی» و ذکر خاطراتی از ایشان پایان بخش این مراسم معنوی بود .

سردار شهید حاج «احمد مجدی» در ۱۳۴۶/۰۲/۰۵ در دزفول پا به عرصه وجود گذاشت.

او از کودکی در شهر اندیمشک زندگی کرد و با شروع جنگ تحمیلی به عضویت بسیج درآمد. وی در زمان جنگ با وجود سن کم برای اولین بار در تیپ امام حسن (ع) در جزیره مجنون و هورالعظیم درجبهه حضور یافت و سپس با رزمندگان اندیمشک در لشکر ۷ ولیعصر (عج) در ماموریتهای مختلف درگردان حمزه سیدالشهدا بعنوان یک رزمنده سربازی امام زمان (عج ) پذیرفت.

حاج احمد بعنوان فرمانده گردان مدافعان حرم لشکر ۷ ولیعصر (عج) جهت دفاع ازحرم زینب کبری (س) رهسپار گردید و در عملیات جبهه مقاومت در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ که منجر به آزاد سازی دوشهر شیعه نشین نیل و الزهرا شد در حالی که با نیروهای تکفیری در جنگ تن به تن بود بوسیله تیر قناسه دشمن درتاریخ ۱۳۹۴/۱۱/۱۳ مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار