مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان:

تفکر شهدا تفکر اسلام ناب است/ سازش با آمریکا راه شهدا نیست

علیرضا رضازاده با بیان اینکه تفکر شهدا اسلام ناب است، گفت: سازش با آمریکا تفکر و راه شهدا نیست.
کد خبر: ۲۷۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ - 01February 2018

تفکر شهدا تفکر اسلام ناب است/ سازش با آمریکا راه شهدا نیستبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، علیرضا رضازاده در یادواره شهدای شهر رودهن اظهار کرد: باید طوری زندگی کنیم که در برابر خداوند روسفید باشیم و قانون پروردگار بهترین و مهم‌ترین قانون است.

وی ادامه داد: شهدایی که ما همیشه میهمان آنها هستیم و تمام افرادی که باعث امنیت جمهوری اسلامی هستند، افرادی هستند که به قانون پروردگار عمل می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان بیان کرد: آن تفکری که شهید حججی و سردار سلیمانی پرورش داده و امروز زمینه‌ساز ظهور صاحب اصلی است، تفکر اسلام ناب است که استقامت در راه خداوند را به دیگران توصیه می‌کند.

رضازاده ادامه داد: سازش با آمریکا، تفکر و راه شهدا نیست و نمونه اصلی آن شهید حججی بود که داعش با آرامش الهی شهید حججی به هم ریخت و این آرامش تفکر اسلام ناب است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تفکرات الهی و ایستادگی در مسیر پروردگار که امروز در اطاعت از ولایت فقیه تبلور دارد، این‌ همه دشمن دارد و دلیل شکست تمامی فتنه‌ها نیز این است که به سنت‌های الهی اعتقاد داریم و این اعتقادات لرزه به اندام دشمن می‌اندازد.

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان افزود: باید بدانیم داعش را آمریکا درست کرده است و این حرف ما نیست؛ ترامپ با همین حرف‌ها رأی آورد و رئیس‌جمهور آمریکا شد، وی بارها و بارها در سخنرانی خود اعلام کرد که دولت گذشته آمریکا باعث به وجود آمدن داعش بود.

رضازاده گفت: باید بدانیم آرامش و امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم و امروز به خاطر شهدای مدافع حرم، طرح جنگ نیابتی آمریکا در منطقه عملاً شکست خورده و شهدا به‌خصوص شهدای مدافع عامل امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار