رضایی در همایش مدیریت یک پارچه شهری و شوراها:

تمدن‎های جهان مدیون تمدن اصیل ایرانی هستند/ ایران به دنبال ایجاد امپراوتوری نیست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: غرب که امروز در مسأله کفر گرفتار شده و راه نجاتی برای خود نمی یابد ، ولی به دنبال راه نجاتی برای ایران می گردد تا ایران را که در امنیت کامل به سر می برد از اهداف خود دور کنند، اما آنها نمی دانند که ایران به دنبال تشکیل امپراتوری نیست.
کد خبر: ۲۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱ - 10September 2014

تمدن‎های جهان مدیون تمدن اصیل ایرانی هستند/ ایران به دنبال ایجاد امپراوتوری نیست

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در نخستین اجلاس مدیریت یک پارچه شهری و شوراها ضمن گرامی داشت ایام فرخنده میلاد امام رضا(ع) و تشکر از تمامی دست اندارکاران تشکیل این گردهمایی، گفت: دولت جدید تازه نفس است و برنامههای خوبی را آغاز کرده است و برنامه فرهنگی نیزدر حال تدوین در اختیار دارد  و امیدواریم نتیجه این اجلاسیه پس از نظر نهایی مقام معظم رهبری در برنامه ششم به نیکی محقق شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، انقلاب اسلامی را سرآغاز فصلی نو برای دیدگاههای مشترک آزاد اندیشان جهان برشمرد و اظهار داشت: ثمره فلسفه اسلام و فرهنگ در جمهوری اسلامی ایران در یک نقطه بصورت مشترک پیدا می کند و این مهمترین هدف جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه سخنرانی خود در این همایش با بیان این مطلب که غربیها سالیان متمالی است که از دین علیه مردم بهره گرفته اند بیان کرد: داعشیها دست پرورده تروریستها هستند که سالها توسط آنها پرورانده شدهاند و امروز برجان تعداد معدودی از کشورهای منطقه افتادهاند.

رضایی ادامه داد: جمهوری اسلامی تعارضی بین دین و مردم ایجاد نمی کند چرا که معتقد است دین براساس فطرت الهی مردم استوار شده و این دین است که فطرت انسان را ساخته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  به سخنان اخیر کسینجر در رابطه با ایران اشاره و تصریح کرد: غرب که مسأله کفر گرفتار شده و راه نجاتی برای خود نمی یابد ، امروز به دنبال راه نجاتی برای ایران می گردد تا ایران را که در امنیت کامل به سر می برد از اهداف خود دور کنند، اما آنها نمی دانند که ایران به دنبال تشکیل امپراتوری نیست بلکه ما به دنبال تمدن نوین ایرانی اسلامی است.

رضایی همچنین ادامه داد: امروزه تکفیریها در شمال آفریقا به جان هم افتادهاند و غربیها نیز خود را برای جنگ سرد آماده میکنند به فکر رهایی خود از جنگ سرد نیستند بلکه به گوشه ای از جهان (ایران) که به دنبال تمدن سازی است چشم دوخته اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : هر آنچه که از تمدن در دنیا وجود دارد از تمدن علمی تا شهر سازی و ... غربی و دیگر کشورهای دنیا مدیون تمدن اصیل و فاخر ایرانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار