نماینده، ولی فقیه در استان سمنان:

ملت پای انقلاب و ولایت‌ فقیه ایستاده است

آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» با بیان اینکه برخی نان نظام را می‌خورند، اما ضدانقلاب عمل می‌کنند، گفت: مردم با این افراد مقابله می‌کنند چرا که ملت ما پای انقلاب و ولایت‌فقیه ایستاده است.
کد خبر: ۲۷۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ - 02February 2018

ملت پای انقلاب و ولایت‌فقیه ایستاده است/ انقلاب در ابتدای راهبه گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه‌های نماز جمعه سمنان که به میزبانی مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، بیان کرد: دشمنی استکبار با ملت ایران طبیعی است و ما آن را همیشگی می‌دانیم اما سؤال اساسی این است که چرا برخی در داخل کشور نان نظام و انقلاب را می‌خورند اما ضد انقلاب عمل می‌کنند؟ باید به این افراد گفت مردم ما در مقابل شما ایستاده‌اند چراکه با انقلاب و ولی‌فقیه شان همراه هستند.

وی افزود: تلاش دشمنان خارجی و عناصر ضد انقلاب در داخل دو تهدید عمده انقلاب اسلامی است و لذا باید در برابر این تهدیدها هوشیار بود.

امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه ملت ما برای به ثمر نشستن انقلاب خون‌ها داده است، تأکید کرد: دشمنان داخلی و خارجی بر مبنای ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما مانند ولایت‌فقیه، حجاب و عفاف، امنیت، اخلاق و ... دست به عناد می‌زنند و به‌ ظاهر شمشیر را از رو بسته‌اند اما باید خواب سرنگونی نظام را به گور ببرند.

انقلاب اسلامی ایران در آغاز راه است

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه انقلاب ما در آستانه ۴۰سالگی تازه ابتدای راه است، تأکید کرد: باید از تاریخ درس بگیریم، مردم ما هرگاه انقلابی عمل کرده‌اند به موفقیت‌های چشم‌گیری دست‌یافته‌ایم و هر وقت از عمل انقلابی دور بوده‌ایم، متضرر شده‌ایم لیکن باید دانست که ارزش‌های انقلابی اولویت همه ما در حفظ نظام و انقلاب است.

وی افزود: مردم ما پای انقلاب و آرمان‌های آن به‌خصوص ولایت‌ فقیه ایستاده‌اند و پایشان را بر روی خون صدها شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نخواهند گذاشت و این اصلی است که دشمنان ما در داخل و خارج باید آن را بدانند.

عضو خبرگان رهبری به مسائل منطقه‌ای نیز اشاره کرد و با تأکید بر جنایات آمریکا در کشورهای منطقه و واقعه بمب‌گذاری کابل در هفته گذشته، تأکید کرد: آمریکا که با اذعان خودش داعش را به وجود آورده بود تا ۳۰سال با ایران بجنگد، دلسرد و شکست‌خورده رهبری این گروهک تکفیری را از عراق که در آن توفیقی نیافت به افغانستان منتقل کرده و هدفی جز ناامن کردن محیط پیرامونی ایران اسلامی را ندارد.

آمریکا دنبال جای پایی در منطقه است

آیت‌الله شاهچراغی با تأکید بر اینکه آمریکا به دنبال جای پایی در منطقه و خاورمیانه می‌گردد تا امنیت اسرائیل را تضمین کند، گفت: هدف غایی تحرکات دشمنان در منطقه ایران اسلامی است لذا باید هوشیار بود، داعش همان‌طور که در سوریه و عراق شکست خورد در افغانستان نیز شکست می‌خورد چراکه آن‌ها نه با مردم مسلمان منطقه بلکه با دین خدا در جنگ هستند و این راهی است که جز تباهی چیزی را در انتهایش ندارد.

وی تهدید دیگر دشمنان را فضای مجازی و جنگ نرم فرهنگی دانست و تأکید کرد: این تصور که روحانیان با فضای مجازی مخالف هستند اشتباه است، بسیاری کارشناسان امروز می‌گویند فضای مجازی جزئی از خانواده‌های ایرانیان محسوب می‌شود لذا نباید آن را نادیده گرفت اما اگر یک عضو خانواده بیمار باشد یا دچار مشکلی شود، آیا دیگر اعضا را به مشکل نمی‌اندازد؟ این سخنی است که ما همیشه بر آن تأکیدداریم وگرنه کسی با فضای مجازی مخالف نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با انتقاد از اینکه چرا امور جاری در فضای مجازی به دست جوانان سپرده نمی‌شود، تأکید کرد: باید از نیروی جوانی و تخصص به‌سلامت فضای مجازی کمک کرد، ما جوانانی در کشور داریم که موشک می‌سازند لذا توانمند هستند و می‌توانند از عهده امور بر آیند اما باید پرسید چرا از این ظرفیت به‌درستی استفاده نمی‌شود؟

وی تصریح کرد: ما مخالف فضای مجازی نیستیم ما مخالف باز شدن درب‌های کشور و جامعه از طریق فضای مجازی به روی دشمنان هستیم که مسئولان باید به این امر نگاه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار