فرمانده تیپ تفنگداران دریایی استان بوشهر:

وجه مشترک وصیت‌نامه شهدا تبعیت از ولی فقیه است

فرمانده تیپ تفنگداران دریایی حضرت امیر (ع) استان بوشهر گفت: تأکید بر تبعیت و اطاعت از ولی فقیه وجه مشترک وصیت‌نامه شهدا است.
کد خبر: ۲۷۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹ - 02February 2018

وجه مشترک وصیت‌نامه شهدا تبعیت از ولی فقیه استبه گزارش دفاع پرس از شهرستان دشتی، احمد دولابی‌نیا پیش از ظهر امروز در دومین یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) روستای زیارت ساحلی شهرستان دشتی اظهار داشت: خون پاک و مطهر شهدا باعث بقای اسلام از نهضت حسینی تا انقلاب خمینی بوده و هست.

وی افزود: شهدا همه داشته‌های خود را بدون ریا با همه وجود تقدیم به این نظام اسلامی کرده‌اند و امروز ما هر چه داریم از شهدا داریم.

فرمانده تیپ تفنگداران دریایی حضرت امیر (ع) استان بوشهر با بیان این‌که خون شهداست که ایران اسلامی را بیمه کرده است، ادامه داد: دشمن هشت سال جنگ را بر ایران اسلامی تحمیل کرد اما حریف ایران نشد و در حالی که در این 39 سال یک روز بدون توطئه بر علیه کشور ما نبوده همچنان این رویه‌اش را ادامه می‌دهد هر چند در همه حالت‌ها از مردم ایران سیلی دریافت کرده است.

دولابی‌نیا بیان کرد: شهدا باعث امنیت، آسایش، اقتدار و استواری نظام اسلامی شده‌اند و تأکید آنها بر تبعیت و اطاعت از ولی‌فقیه است که  وجه مشترک وصیت‌نامه شهدا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار