جانشین قرارگاه منطقه شمال شرق نزاجا خبر داد

برگزاری یادواره شهید فلاحی در مشهد همزمان با هفته دفاع مقدس

جانشین قرارگاه منطقه شمال شرق نزاجا از برگزاری یادواره شهید سرلشکر فلاحی در مشهد مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت شهید هاشمی­ نژاد و امیران ارتش که در سانحه هوایی7 مهر به شهادت رسیدند نیز از برنامه‌های این هفته است.
کد خبر: ۲۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴ - 10September 2014

برگزاری یادواره شهید فلاحی در مشهد همزمان با هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس با حضور نمایندگان یگان­های نظامی و انتظامی و دستگاههای فرهنگی استان خراسان رضوی در محل مهمانسرای ثامن الائمه(ع) ارتش در مشهد برگزار شد.   

در ابتدای این جلسه، امیر «هادی پوراسماعیل» جانشین قرارگاه منطقهای شمال شرق نزاجا با بیان اینکه مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان باید باشکوه برگزار شود، گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس یکی از مهمترین و ارزشمندترین اقداماتی است که برای حفظ صلح و آرامش در کشور انجام می­شود و این اقدامات اگر با برنامه­ ریزی و هماهنگی بیشتر انجام شود در جهت برقراری صلح دائمی موثر است.

وی افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آمادگی ما را در جهت مقابله با تهدیدات دشمن را نیز بالا میبرد. حضور سربازان و فرماندهان بهمنظور دفاع از ملت و کشور، ثبات و امنیت را افزایش می­دهد.

امیر پوراسماعیل خاطر نشان کرد: رژه محکم و با صلابت باعث کوری چشم دشمنان و مایه دلگرمی مردم خواهد شد. رژه نیروهای مسلح باعث اطمینان دادن به آحاد ملت و حامل این پیام است که صلابت رژه، صلابت دفاع است.

امیر پوراسماعیل بیان کرد: هرچه انسجام و همدلی ما بیشتر شود دشمن در رسیدن به اهدافش مایوس می­شود و اگر تک بعدی فکر کردیم، نقش خود را به درستی ایفا نکردیم. در جنگ همه اقشار حضور داشتند و آن حماسه ملی خلق شد.  

در پایان این جلسه ارتش برنامه­های خود را در هفته دفاع مقدس بدین شرح اعلام کرد: برگزاری مراسم رژه، دیدار با جانبازان، عطر افشانی مزار شهدا، مراسم تجلیل از حماسه­ سازان عملیات ثامن الائمه علیه السلام، برگزاری مراسم بزرگداشت سرلشکر شهید ولی الله فلاحی.

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید هاشمی­ نژاد و امیران ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سانحه هوایی7 مهرماه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، برگزاری یادواره فرهنگیان شهید و شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، دیدار با امام جمعه مشهد، برگزاری کارگاه خوشنویسی با عنوان تجلیل مقدس، برگزاری همایش بررسی آثار و برکات دفاع مقدس، بازسازی عملیات طریق القدس، چاپ ویژه­نامه هشت بهشت، برگزاری مسابقه دو استقامت، نامگذاری 47 منطقه آموزش و پرورش به نام یگان­های ارتش جمهوری اسلامی ایران و یا شهدای شاخص ارتش در آستانه بازگشایی مدارس، از دیگر برنامه­ های این هفته، اعلام شد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار