نقوی حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اجازه نمی‌دهیم وزیر امور خارجه فرانسه با هدف مذاکره موشکی به ایران بیاید

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر امور خارجه فرانسه اگر بخواهد با هدف مذاکره در خصوص توان موشکی ایران به کشور ما سفر کند، به هیچ عنوان اجازه داده نخواهد شد.
کد خبر: ۲۷۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰ - 03February 2018

اجازه نمی‌دهیم وزیر امور خارجه فرانسه با هدف مذاکره موشکی به ایران بیاید«سیدحسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس با تاکید بر اینکه توان موشکی کشور ما قابل مذاکره نیست، اظهار داشت: وزیر امور خارجه فرانسه ادعا کرده است که در سفر به ایران در رابطه با مسائل موشکی گفت‌وگو خواهد کرد، ما اعلام می‌کنیم که اگر این آقا با این هدف بخواهد به کشور ما سفر کند، به هیچ عنوان اجازه داده نخواهد شد.

وی ادامه داد: فرانسه با تکرار این ادعاها به دنبال عادی‌سازی مذاکرات در خصوص توان موشکی است اما ما بارها اعلام کرده‌ایم که در رابطه با توان موشکی‌مان با هیچ کشوری مذاکره نخواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ارتقای توان بازدارندگی و توان موشکی حق جمهوری اسلامی ایران است و هیچ کشوری به خصوص فرانسه حق ندارد در این رابطه دخالت کند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار