حجت‌الاسلام ذوالنور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ترس دشمنان از این نظام بخاطر زنده‌بودن آرمان‌های امام و شهداست

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: این انقلاب با نام امام شناخته شده است و ترس دشمنان از این نظام بخاطر این است که هنوز آرمان‌های امام و شهدا زنده است.
کد خبر: ۲۷۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ - 03February 2018

ترس دشمنان از این نظام بخاطر زنده‌بودن آرمان‌های امام و شهداست

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ و ارزش‌های انقلاب به نسل جوان و نوجوان جامعه است.

وی با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر تاکید کرد: این ایام مبارک و مقدس، شهدای زیادی در کارنامه فداکاری و ایثار خود به جای گذاشته است و نباید در هیچ سالی گرامی‌داشت آن را فراموش کنیم.

نماینده مردم در خانه ملت تصریح کرد: سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی است. از بدو انقلاب تا به امروز شهدای بسیاری برای استحکام و پایداری اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند و همه‌ی شهدا با پیروی از آرمان های حضرت امام راحل برای ماندگاری و اقتدار پرچم مهدوی این مسیر مقدس گام برداشتند و به عاقبت بخیری رسیدند.

حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است، عنوان کرد: این انقلاب با نام امام شناخته شده است و ترس دشمنان از این نظام بخاطر این است که هنوز آرمان‌های امام و شهدا زنده است.

وی در پایان گفت: مسیر انقلاب پس از گذشت سی و نه سال همچنان پاینده و محکم است و مطمئن باشید این انقلاب با سکانداری رهبر معظم انقلاب تا ظهور امام زمان (عج) استوار خواهد بود و دشمنان نظام بدانند قلوب مردم ما انقلابی و شهدائیست و همیشه در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و گستاخی‌های آنان خواهند ایستاد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار