برنامه فرهنگسرای گلستان ویژه دهه فجر اعلام شد

برنامه‌ها و جشن‌های سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» در فرهنگسرای گلستان، خانه‌های فرهنگ و کتابخانه‌های منطقه هشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ - 03February 2018

برنامه فرهنگسرای گلستان ویژه دهه فجر اعلام شدناصر امین زاده رئیس فرهنگسرای گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به اهمیت تکریم و ارج نهادن به هویت ملی و جایگاه رفیع شهید و شهادت در برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: بر همین اساس برنامه در کوی نیکنامان با محوریت تجلیل از خانواده شهید داوود گلشن دوست، ویژه برنامه هر شهید یک پرچم با هدف تجلیل از خانواده شهید ترور اکبر عباسی و برنامه تجلیل از خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی در منطقه هشت با مشارکت پایگاه شهید بهشتی در همین ایام برگزار خواهد شد.

رئیس فرهنگسرای گلستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس «حماسه حضور» اظهار داشت: این نمایشگاه و نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی به روایت  تصویر با هدف ارج نهادن به هنر انقلابی و مردمی در دهه فجر و در نگارخانه فرهنگسرای گلستان با موضوع روایتگری بخشی از تاریخ کشور در دهه فجر سال ۵۷ برگزار می‌شود.

امین زاده با بیان اینکه تجلیل از نویسندگان حوزه انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ کتابخوانی از دیگر اهداف تدوین بسته برنامه‌های ویژه دهه فجر است، تصریح کرد: بر همین اساس برنامه «ترنم قلم» با موضوع نقد و بررسی کتاب شاه‌کُشی و نمایشگاه کتاب در امتداد بیداری به همت کتابخانه گلستان و در این ایام  برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایش‌های صحنه‌ای «آدینه‌های انقلابی» و دومین جشنواره خانه‌های فرهنگ و مراکز مشارکتی و کانون‌های منطقه هشت در باغ موزه قصر با همین محوریت دهه فجر برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، فرهنگسرای گلستان در روز ۲۲ بهمن، با  برپایی غرفه با شعر «من انقلابیم» و رویکرد «تقویت جریان انقلابی‌گری» در راهپیمایی این روز حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار