مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

برنامه‌های دهه فجر در 32 بقعه زنجان اجرایی می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: امسال در همه بقاع شاخص این استان که شامل 32 بقعه است و مساجد محوری برنامه‌های مناسبتی دهه فجر در حال اجرا است.
کد خبر: ۲۷۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ - 03February 2018

برنامه های دهه فجر در 32 بقعه زنجان اجرایی می شودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «جعفر جنتی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان امروز در جمع مدیران اوقاف استان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: با گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی روزبه روز به عظمت و شوکت آن افزوده شده و راه امام راحل و شهیدان انقلاب همواره ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در این 39 سال پستی و بلندی بسیاری را پشت سر گذاشته است، اضافه کرد: در این مدت تهدید و بحران‌های انقلاب توسط دشمنان نظام انقلاب اسلامی بسیار بوده است.

حجت‌الاسلام جنتی با اشاره به اینکه با عنایت امام زمان (عج) به این انقلاب و نیز رهنمودهای نایب ایشان مقام معظم رهبری، همه نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شده است، افزود: وجود مقام معظم رهبری برای انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه ایام‌الله دهه فجر به عنوان بزرگ‌ترین رویداد انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای تببین دستاوردهای آن است، تصریح کرد: از همین رو تلاش خواهد شد در این ایام با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و مساجد برای تبیین دستاوردهای وقف در جمهوری اسلامی استفاده شود.

جنتی با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی اوقاف طی دهه فجر از جمله غبارروبی بقاع متبرکه، برپایی نمایشگاه، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برگزاری سخنرانی‌های موضوعی گفت: در مجموع امسال 90 عنوان برنامه توسط اوقاف اجرایی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: امسال در همه بقاع شاخص استان که شامل 32 بقعه است و مساجد محوری برنامه‌های مناسبتی دهه فجر در حال اجرا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها