یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با دفاع پرس:

یارانه‌بگیران سال 97 افزایش می‌یابند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: یارانه‌های سال ۹۷ از ۳۷ هزارمیلیارد به ۴۴ هزار میلیارد افزایش پیدا می‌کند، در نتیجه تعداد افرادی که یارانه دریافت می‌کنند نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۲۷۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ - 03February 2018

//«علی‌اصغر یوسف‌نژاد» عضو هیات رئیسه و سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به جلسات متعدد کمیسیون تلفیق در خصوص برانداز کردن دقیق لایحه بودجه 97 اظهار داشت: اعضای کمیسیون تلفیق به‌عنوان خادمین مردم در مجلس با افزایش قیمت حامل‌های انرژی مخالفت کردند؛ چراکه افزایش قیمت بنزین عاملی در تشدید گرانی سایر اجناس مورد نیاز مردم محسوب می‌شود.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اینکه لایحه بودجه باید به گونه‌ای تنظیم شود که از مشکلات کشور کم کند، افزود: برخی خواهان افزایش درآمد دولت به وسیله اعمال افزایش قیمت‌ها در لایحه بودجه بودند، اما به تصویب رساندن افزایش قیمت در طرفی دیگر رکود و تورم را بیش از گذشته می‌کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق میزان اعتبار در نظر گرفته‌شده در لایحه بودجه 97 را متمایز از سال‌های قبل عنوان کرد و گفت: پس از بررسی‌های لازم در خصوص پرداخت یارانه‌ها تصمیم بر این شد تا میزان یارانه‌های سال 97 از 37 هزارمیلیارد به 44 هزار میلیارد افزایش پیدا می‌کند در نتیجه تعداد افرادی که یارانه دریافت می‌کنند نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار