استاندار مرکزی:

نسل چهارم انقلاب باید پرچم‌دار راه شهدا و امام راحل باشند

«سید علی آقازاده» گفت: وظیفه نسل چهارم انقلاب اسلامی، جوانان و نوجوانان به عنوان وارثان جهاد و شهادت در برهه کنونی سنگین است و باید با پرچم تعهد و استمرار راه شهدا و امام راحل، نظام اسلامی را هر روز با موفقیت‌های بیشتری همراه کنند.
کد خبر: ۲۷۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ - 03February 2018

نسل چهارم انقلاب اسلامی پرچم دار راه شهدا و امام راحل باشندبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، «سید علی آقازاده» استاندارمرکزی در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی پس از حضور در گلزار شهدای شهرستان دلیجان، در آئین گلبانگ انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای بزرگ علمی امروز کشور، اظهار داشت: پیشرفت‌های علمی امروز در تمامی عرصه‌های مختلف، ثمره انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این انقلاب انقلابی است که برای ظهور و به ثمر رسیدن آن جانفشانی‌های بسیاری شده و در راه تعالی آن خون هزاران نفر از جوانان این مرز و بوم هدیه شده است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: دستیابی به خودباروی و گام‌های استوار در عرصه فناوری و علم، هدیه ارزشمند انقلاب اسلامی است که افتخار و عزت کشور را دوچندان کرده است.

آقازاده با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی به عنوان الگویی برای ملت‌های آزاده جهان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: به برکت خون هزاران شهید گلگون کفن، نهال نوپای انقلاب اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده و امروز از آن به عنوان الگویی برای ملت‌های آزادی خواه جهان یاد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها