یورش گسترده نظامیان صهیونیست به یک شهرک در کرانه باختری

طی ساعات گذشته نظامیان صهیونیست دو بار به شهرک برقین در شمال کرانه باختری یورش برده و شماری از شهروندان فلسطینی را دستگیر کردند.
کد خبر: ۲۷۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹ - 03February 2018

یورش گسترده نظامیان صهیونیست به یک شهرک در کرانه باختریبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، نظامیان رژیم صهیونیستی عصر امروز شنبه به شهرک برقین در غرب جنین واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند.

شاهدان عینی گفتند که طی ساعات گذشته این برای دومین بار است که نظامیان صهیونیست به شهرک برقین و منازل شهروندان فلسطینی در این شهرک یورش می‌برند.

به‌گفته این شاهدان، نظامیان صهیونیست عصر امروز ضمن یورش به شهرک برقین، منازل شهروندان فلسطینی را محاصره کرده شماری از این منازل را مورد تفتیش قرار دادند.

صبح امروز نیز نظامیان صهیونیست یا یورش به شهرک برقین، سه شهروند فلسطینی را دستگیر و سپس از این شهرک عقب‌نشینی کردند.

خبرنگار شبکه خبری المنار نیز از شنیده شدن صداهای انفجار در اطراف منازل محاصره‌شده در شهرک برقین خبر داد.

نظامیان صهیونیست از چند هفته قبل یورش خود به شهرک‌های مجاور برقین را آغاز کرده‌اند. مقامات صهیونیست می‌گویند که آن‌ها به‌دنبال یک گروه فلسطینی می‌گردند که حدود یک ماه قبل یک شهرک‌نشین را در نزدیکی شهر نابلس در شمال کرانه باختری به‌قتل رساندند.

نظامیان صهیونیست چند هفته قبل نیز به شهر جنین یورش برده ضمن ویران کردن چهار منزل، یک جوان فلسطینی را به‌شهادت رساندند.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه 15 آذر ماه در یک سخنرانی در کاخ سفید قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد و به دولتش دستور داد مقدمات کار برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را فراهم کنند. این تصمیم ترامپ با خشم فلسطینیان و محکومیت‌های جهانی مواجه شد.

از لحظه تصمیم ترامپ تاکنون بیش از 16 فلسطینی به‌ضرب گلوله نظامیان صهیونیست و یا بر اثر حملات هوایی این رژیم به‌شهادت رسیده و صدها تن نیز زخمی شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها