به مناسبت دهه مبارک فجر؛

محفل انس با قرآن با حضور نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد

هم‌زمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و تقارن آن با ایام فاطمیه، محفل انس با قرآن کریم نیروهای مسلح استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ - 04February 2018

محفل انس با قرآن با حضور نیروهای مسلح در قزوین برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از قزوین، در مراسم محفل انس با قرآن این استان «حجت‌الاسلام عادلی» رئیس اداره اوقاف استان قزوین ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: نام حضرت امام (ره) و انقلاب با هم قرین و آمیخته است و این دو بدون هم معنا و مفهومی ندارند.

وی به بیان ویژگی‌هایی از شخصیت حضرت امام (ره) از زبان شهید مطهری پرداخت و خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) شخصیتی جامع و کامل داشت به نحوی که به هدفش، به راهش، به مردمش و از همه مهمتر به خداوند ایمان و اعتقاد کامل داشت.

حجت‌الاسلام عادلی با اشاره به زوایایی از تاریخ اسلام یادآور شد: مردم وقتی از وصایای پیامبر (ص) فاصله گرفتند به انحراف رفتند و در عصر حاضر نیز اگر از وصایای حضرت امام (ره) فاصله بگیریم، انحراف و فتنه اتفاق خواهد افتاد.

رئیس اداره اوقاف استان قزوین به مهم‌ترین بخش از وصیت‌نامه حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: امام (ره) فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد».

وی افزود: در وصیت‌نامه حضرت امام (ره) رمز پیروزی انقلاب اسلامی، ایمان به خدا و وحدت کلمه ذکر شده است.

بنا بر این گزارش، در این مراسم قاریان و حافظان منتخب نیروهای مسلح استان قزوین آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند و به سؤالات حاضران پاسخ دادند و در پایان با اهدای لوح از آنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها