سردار کوثری:

نیروی انتظامی بر تحرک‌های ضد امنیتی اشراف کامل دارد

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: با اطلاعاتی که از سوی دستگاه‌های امنیتی در اختیار نیروی انتظامی قرار می‌گیرد، امکان هرگونه اقدام علیه نظم عمومی از بین رفته است.
کد خبر: ۲۷۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ - 04February 2018

نیروی انتظامی به تحرک‌های ضد امنیتی اشراف کامل داردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگویی درباره اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر سی‌ونهمین سالروز پیروزی انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول عمر 40 ساله خود توانسته در مقابل تمام توطئه‌های استکبار و ارتجاع منطقه مقاومت کند و این ممکن نشده مگر با رهبری بی‌بدیل و مردم ولایتمدار که پای خود را جای پای رهبری خود می‌گذارند.

وی افزود: مردم در نظام جمهوری اسلامی پای ارزش‌های خود ایستاده‌اند و با حرکت پشت سر رهبری نمی‌گذارند بدخواهان این انقلاب به اهداف کثیف خود دست یابند و هر ساله با حضور معنادار خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بر حمایت‌ و ایستادگی خود از آرمان‌های انقلابشان تاکید کرده‌ و این پیام را به دشمنان منتقل می‌کنند که توطئه‌های آنان همانطور که در این سال‌ها عقیم مانده، از این به بعد هم به در بسته خواهد خورد.

جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه ملت ایران حمایت از نظام اسلامی را در شرایط سخت دفاع مقدس و فتنه 88 به اثبات رسانده‌اند، تصریح کرد: این مردم خود انقلاب کرده‌اند و به تعبیری صاحبان اصلی این نظام هستند. بنابراین همانطور که در گذشته انقلاب خود را حفظ کرده‌اند از این به بعد هم بر همین اساس عمل خواهند کرد.

سردار کوثری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را شاخصی برای همراهی مردم با نظام اسلامی معرفی کرد و بیان داشت: مردم شریف ایران امسال هم با حضور خود به عناصر ضد انقلاب و براندازان نشان خواهند داد که هیچ تهدیدی علیه کشورشان عملی نخواهد بود و تمام سیاست‌های آنان علیه ایران اسلامی نادرست و بی‌اساس است.

جانشین قرارگاه ثارالله درباره تحرک و تهدیدهای امنیتی صورت گرفته در روزهای اخیر گفت: نیروی انتظامی و بسیج با خبرهایی که دستگاه‌های امنیتی از داخل اینها به دست می‌آورند به موقع در مکان‌های مشخص شده از سوی خرابکارها حاضر شده و نمی‌گذارند اینها دست به اقدامی بزنند و اصلا کار به جایی نمی‌رسد که ما بخواهیم ورود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اینها خودفروختگانی تابع دستورهای خارجی هستند و نیروهای امنیتی نمی‌گذارند به اهداف پلیدشان علیه نظم عمومی برسند.

منبع: آنا

نظر شما
پربیننده ها