مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران:

کارکنان صنعت نفت در سخت‌ترین شرایط تأسیسات نفتی را حفظ کردند/ اقتدار امروز ایران به واسطه خون شهدا است

سردار «حسین دقیقی» با بیان این‌که کارکنان صنعت نفت در سخت‌ترین شرایط و در زیر بمباران‌های هوایی تأسیسات صنعت نفت را با دل و جان حفظ کردند، گفت: دشمن باید بداند این راه همچنان ادامه دارد و ما سربازان مقام معظم رهبری هستیم و خواهیم ماند.
کد خبر: ۲۷۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹ - 04February 2018

سربازان مقام معظم رهبری خواهیم ماند/  اقتدار امروز ایران به واسطه خون شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از گچساران، سردار «حسین دقیقی» مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) در یادواره 31 شهید نفت و گاز گچساران با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «گرامی‌داشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، اظهار داشت: شهدا این انقلاب را بیمه کرده‌ و با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند.

وی با تأکید بر این‌که اقتدار امروز ایران در دنیا به واسطه خون شهدا به دست آمده است، افزود: وقتی کاپیتان ناو آمریکایی صبح از خواب بلند می‌شود و آرم سپاه را بر سینه کشتی می‌بیند، می‌فهمد که شکست خورده است و این قدرت سربازان امام خامنه‌ای را دنیا نشان می‌دهد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این‌که خون‌ شهدای ما ناو و جنگنده‌‌های آمریکایی را به لرزه در آورده است، ابراز کرد: دشمن یقین دارد که گزینه نظامی نه روی میز، بلکه زیر میز آن‌ها هم نیست.

دقیقی اظهار کرد: شاه 2 سال با ناتو مذاکره می‌کرد که تیپ جدید درست کند اما به او اجازه نمی‌دادند، این در حالی است که در زمان «صدام حسین» آمریکایی‌ها 83 لشکر به سمت ما فرستادند تا از جمهوری اسلامی عبور کند.

وی با اشاره به اینکه وقتی «ریگان» رئیس‌جمهور آمریکا شد تصمیم گرفت به ایران حمله کند با مخالفت مشاورش روبه‌رو شد، گفت: مشاور ریگان هشت سال در ایران بود و به او گوشزد کرد که اگر به ایران حمله کنید هر خانه در ایران یک پایگاه نظامی می‌شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نحوه فروپاشی شوروی سابق اشاره داشت و ابراز کرد: شوروی سابق با یک رادیو تهدید شده و فروپاشی آن رقم می‌خورد، اما امروز 2400 رسانه علیه ما در حال فعالیت هستند.

دقیقی با بیان این‌که ملت ایران برای کشورش خون داده است، گفت: امروز دشمن با ظرافت در حال کار کردن است و ما برای مقابله با توطئه‌های دشمن، باید به توصیه‌های امام خامنه‌ای عمل کنیم تا بتوانیم این انقلاب را به صاحب اصلی‌ آن یعنی حضرت ولی‌عصر (عج) برسانیم.

 وی با اشاره به این‌که دشمنان ما با برجسته کردن برخی از مشکلات سعی بر اجرایی کردن اهداف‌شان دارند، عنوان کرد: امروز کشور با مشکل بیکاری و تورم روبه‌رو است که راه برون‌رفت از این مشکلات، عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تاکنون همه پیش‌بینی‌های امام راحل اجرا شده و تنها چند پیش‌بینی او مانده است که یکی از آن‌ها تشکیل ارتش 100 میلیون نفری مستضعفین، پیروزی مستضعفین و دادن پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی‌‌اش حضرت ولی‌عصر (عج) است.

دقیقی با گرامی‌داشت یاد شهدای صنعت نفت گچساران، افزود: کارکنان صنعت نفت در سخت‌ترین شرایط و در زیر بمباران‌های هوایی، تأسیسات صنعت نفت را با دل و جان حفظ کردند.

وی با بیان این‌که آمریکایی‌ها هیچ‌گاه تصور نمی‎کردند که کارکنان صنعت نفت بتوانند تأسیسات را بازسازی کنند، گفت: دشمن باید بداند این راه همچنان ادامه دارد و ما سربازان مقام معظم رهبری هستیم و خواهیم ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار