فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تاکید کرد؛

نقش پاسداران در راستای روشنگری ابعاد انقلاب اسلامی برای اقشار جامعه

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: با توجه به نقشه دشمنان انتظار می‌رود نقش پاسداران در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری ابعاد مختلف انقلاب اسلامی برای همه اقشار جامعه پررنگ‌تر از گذشته باشد.
کد خبر: ۲۷۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ - 05February 2018

اهمیت روشنگری انقلاب اسلامی توسط پاسداران در جامعهبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان امروز در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سپاه همدان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز دشمنان قسم‌خورده این انقلاب سعی دارند با ایجاد شکاف جوانان ما را از صراط مستقیم انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای والامقام منحرف کنند.

وی افزود: با توجه به نقشه دشمنان انتظار می‌رود نقش پاسداران در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری ابعاد مختلف انقلاب اسلامی برای همه اقشار جامعه پررنگ‌تر از گذشته باشد.

سردار مجیدی یادآور شد: با نگاهی کوتاه به سابقه رژیم طاغوت در ایران پی می‌بریم که تمام تلاش این خاندان در دوران حکومت خود این بوده که هیچ اثری از دین مبین اسلام را در این کشور باقی نگذارند و از آن جمله می‌توان به بحث کشف حجاب به دستور رضاخان اشاره کرد.

این مسئول بیان داشت: زمانی که ملت ایران بر ضد حکومت طاغوت انقلاب کرد امام خمینی (ره) فرمودند: «بگذارید مردم ساختار حکومت اسلامی را مشخص کنند»؛ که نتیجه آن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در روز 12 فروردین بود که این خود از مظاهر موفق انتخابات و دموکراسی در ایران است.

وی با مقایسه نظام شاهنشاهی با انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: در دوران حکومت پهلوی تنها 12 انتخابات در ایران برگزار شد و مردم نقشی در تعیین سرنوشت خود نداشتند، اما قریب به 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و این همه انتخابات آزادانه در ایران برگزار شده است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی سعی دارند تا به هر نحوی قدرت نظامی و موشکی ما را محدود کنند و هدفشان از این کار خدشه دار کردن ایران و ملت ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار