وصیت‌نامه شهید امیر عبدالرزاقی/ ملت رزمنده‌ی ایران وارث خون شهیدان هستند

شهید عبدالرزاقی در وصیت‌نامه خود آورده است: «ملت رزمنده‌ی ایران، وارث خون شهیدان هستند و من خودم را جزیى از وراث خون شهیدان مى‌دانم.»
کد خبر: ۲۷۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ - 05February 2018

وصیت‌نامه شهید امیر عبدالرزاقی/ ملت رزمنده‌ی ایران، وارث خون شهیدان هستندبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «امیر عبدالرزاقی» ۲۰ خرداد ۱۳۳۷ در قزوین چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۱۹ آذر ۱۳۵۹ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«ملت رزمنده‌ی ایران، وارث خون شهیدان هستند و من خودم را جزیى از وراث خون شهیدان مى‌دانم و این شهیدان هم وارث حسین (ع) سرور شهیدان هستند و حسین (ع) هم وارث حضرت ابراهیم (ع) است.

به جبهه‎ی جنگ مى‎روم تا ارثى را که به من رسیده است نگهبانى کنم، و آرزو مى‌کنم در این راه مانند آن‌ها شهید بشوم.

از پدر و مادرم مى‎خواهم براى من گریه نکنند و مانند حضرت ابراهیم (ع) مقاوم باشند؛ ابراهیمی که فرزندش را با دست خود در راه خدا مى‌خواست قربانى کند، شما هم وارث حضرت ابراهیم (ع) هستید و باید از این پیامبر بزرگ درس بگیرید و در راه رضاى خداوند بکوشید.

هر چند من خودم را لایق شهادت نمى‌دانم؛ ولى از خداوند مى‌خواهم به من کمک و این لطف را در حق من عنایت کند که کافران را بکشم.

از شما برادران تقاضا مى‌کنم گول منافقین، ملى‌گرا‌ها و چریک‌هاى آمریکایى را که ظاهرا مدافع خلق و باطنا مدافع آمریکا مى‌باشند نخورید.

اى پدر و مادر از این که براى شما فرزند خوبى نبودم، مرا ببخشید و از شما خیلى ممنون هستم که براى من زحمت کشیدید.

شما باید خود را براى جهاد در راه خدا مهیا کنید. امروز روز پیروزى مستضعفین بر مستکبرین است. پدر و مادر بدانید که حیات دنیا هیچ ارزشى ندارد اصل و مهم، حیات اخروى است.»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها