پیام تسلیت فرمانده لشکر عملیاتی ٢۵ کربلا به مناسبت شهادت «سید مصطفی علمدار»

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران به مناسبت شهادت «سید مصطفی علمدار» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۲۷۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ - 05February 2018

شهادت «سید مصطفی علمدار» نمونه ای از تفسیر آیه «و ما بدلو تبدیلا» استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار «حمیدرضا رستمیان» فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران به مناسبت شهادت جانباز شهید «سید مصطفی علمدار» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «من المومنین رجال صدقو ما عاهدو الله علیه فهمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا»
شهادت جانباز عزیز دوران دفاع مقدس «سید مصطفی علمدار» نمونه‌ای از تفسیر آیه شریفه فوق الذکر است.

سید جلیل القدری که دوران جوانی خود را در دفاع از نظام مقدس اسلامی در صف مجاهدین راه حق سپری کرد، با جانفشانی خود در عملیات های مختلف از ارزشها و دستاوردهای اسلام ناب دفاع کرد.

وی که تمام وجودش را برای رضای خدا به میدان آورده بود تا عشق، اخلاص، صداقت سربازی خود را برای برپایی حکومت اسلامی نشان ادا کند. تقدیرش جانبازی در عملیات والفجر 10 در منطقه عمومی سید صادق عراق رقم خورد.

از روزهای پایانی سال ۱۳۶۶ تاکنون درد و رنج جانبازی را تحمل کرد و لحظه‌ای از وفاداریش به انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) و رهبری معظم کم نشد. تا اینکه شربت شیرین شهادت را در غروب یکشنبه ۱۵ بهمن ماه چشید و عند ربهم یرزقون شد.

اینجانب و رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا عروج ملکوتی این جانباز عظیم الشان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه همرزمان، جانبازان، به ویژه خانواده معظم شهید تبریک و تسلیت گفته و برای روح ملکوتی این شهید علو درجات را از خداوند متعال مسئلت می طلبیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها