پیام تسلیت سپاه «کربلا» به مناسبت شهادت «سید مصطفی علمدار»؛

«علمدار» رفت تا پرچم پر افتخار شهادت بر قله بلند تکامل بشریت در اهتزاز باشد

سپاه کربلای مازندران به مناسبت شهادت «سید مصطفی علمدار» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۲۷۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ - 05February 2018

«علمدار» رفت تا پرچم پرافتخار شهادت بر قله بلند تکامل بشریت در اهتزاز باشدبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه «کربلا» مازندران، سپاه کربلای مازندران به مناسبت شهادت حاج «سید مصطفی علمدار» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: جانبازان صحیفه ایثار و مقاومت و مفسران آیه های شهادت هستند که فیض وجودی آنان فرهنگ غنی جهاد و سلحشوری را در جامعه با عطر آسمانی شهادت معطر می کند.

مردان خدا که با الگوگیری از خط سرخ حسینی عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران برجای گذاشتند، جان و هستی خود را برای آرمان الهی در طبق اخلاص نهاده، هنرشان چیزی جز شهادت نیست.

بار دیگر یکی از مردان دریادل علویان از تبار عاشورا و شاگرد مکتب وفا حضرت سقا، بعد از سال ها تحمل جراحات و رنج ناشی از جانبازی به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

شهید «سید مصطفی علمدار» یادگار دوران شکوهمند دفاع مقدس که سال 66 در عملیات والفجر 10 به مقام رفیع علمداری رسید، قریب به سی سال  با درد و رنج جانبازی در ایام پرسوز و گذار فاطمی، نشسته  بر ویلچر اما استوارتر از همیشه با بصیرتی نافذ همراه و همقدم شهید «سید مجتبی علمدار» در راه حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی با تبعیت محض از ولایت فقیه چونان شمعی سوخت تا در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نور ایثار و مقاومت در جامعه روشن‌تر از همیشه بماند و پرچم پرافتخار شهادت بر قله بلند تکامل بشریت در اهتزاز باشد.

سپاه کربلای مازندران عروج آسمانی جانباز 70 درصد قطع نخایی شهید «سید مصطفی علمدار» را خدمت حضرت ولی عصر «اروحنا له فداه» و نائب برحقش فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مردم ولایتمدار و شهیدپرور مازندران و شهرستان ساری، به ویژه خانواده صبور و معظم این شهید والامقام تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خدای متعال برای روح مطهر این مجاهد نستوح محشوری با سیدالشهدا (ع) و همنشینی با بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل (س) و نیز برای تمام بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار