فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد

کشف 5 تن مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به کشف پنج تن انواع مواد مخدر طی پنج ماهه گذشته در این استان هشدار داد: خانواده ها فرزندان خود را در مورد مخدرهای صنعتی هوشیار کنند.
کد خبر: ۲۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶ - 10September 2014

کشف 5 تن مواد مخدر در فارس

به گزارش دفاع پرس، سردار " احمد علی گودرزی" رییس پلیس فارس گفت: طی پنج ماهه گذشته ماموران نیروی انتظامی استان در عملیات های متعدد بیش از پنج تن انواع مواد مخدر در فارس کشف کردند.
 
وی با بیان اینکه برای مقابله با مواد مخدر صنعتی و سنتی نیازمند حمایت بیشتر مردم هستیم افزود: در تلاش هستیم تا با حمایت بیشتر مردم استان فارس علاوه بر اینکه استان را برای توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی و سنتی ناامن کنیم، توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی را شناسایی و با آنان برخورد بیشتری کنیم.
 
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: دغدغه ای که برای خانواده ها باید وجود داشته باشد وجود متعدد موادهای مخدر صنعتی و آزمایشگاهی است که علاوه بر اینکه مسوولان مربوطه باید خانواده ها را آگاه کنند ضروری است که خانواده ها تلاش بیشتری کنند تا فرزندان خود را از وجود این مواد خانمان سوز در جامعه هوشیار کنند.
 
سردار گودرزی در خصوص مواد مخدر نوظهوری که هنوز مخدر شناخته نمی شوند تصریح کرد: کارشناسان امر مبارزه با مواد مخدر باید موضوع را بررسی کنند و در آزمایشگاه مبارزه با مواد مخدر اینگونه مواد مورد آزمایش قرار گیرد.
 
وی در پایان تأکید کرد: خانواده ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی استان می توانند در صورت اطلاع از قاچاقچیان مواد مخدر پلیس را از طریق سامانه 110 یا 197 در جریان قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار