در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح شد؛

مقدسی ارزش‌های اخلاقی را گم نکرد/ رضا از رویش‌های انقلاب بود/ مقدسی همیشه اخلاق را رعایت می‌کرد

در مراسم ختم مدیر عامل سابق خبرگزاری مهر مطرح شد: مرحوم مقدسی از رویش‌های انقلاب و نخبگان بود که در عرصه خبر خوش درخشید.
کد خبر: ۲۷۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ - 05February 2018

مقدسی بدون چشم‌داشت مادی همیشه در صحنه بود/ رضا از رویش‌های انقلاب بود/ مقدسی همیشه اخلاق را رعایت می‌کردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، عصر امروز مراسم ختم مرحوم «رضا مقدسی» مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر با حضور مسؤولان لشکری و کشوری و جمعی از مردم تهران در مسجد نور برگزار شد.

مقدسی بدون چشم‌داشت مادی در صحنه بود

سردار «سعید منتظر المهدی» معاون اجتماعی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس با اشاره به شخصیت مرحوم مقدسی اظهار داشت: وی یک رسانه‌ای فعال، تلاشگر و مجاهد بود.

معاون اجتماعی ناجا در ادامه افزود: مرحوم مقدسی بدون هیچ چشم‌داشت مادی همیشه در صحنه بود.

مقدسی در کارهای خود اخلاق را رعایت می‌کرد

«احمد توکلی» نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: متانت، ادب و دلسوزی سه عنصر مهم شخصیتی مرحوم رضا مقدسی بود.

وی تصریح کرد: مرحوم در کارهای خود همیشه اخلاق را رعایت می‌کرد و کار حرفه‌ای را در پیش می‌گرفت. از خداوند برای وی استمداد می‌طلبیم.

مقدسی از رویش‌های انقلاب و نخبگان بود

«عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان نیز اظهار داشت: مرحوم مقدسی از رویش‌های انقلاب و نخبگان بود که در عرصه خبر خوش درخشید.

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه افزود: خداوند به مرحوم مقدسی عنایت کرد تا فعالیت‌های مؤثری را در بعد رسانه تراز انقلاب و در حمایت از مردم داشته باشد.

وی گفت: اخلاق مرحوم مقدسی زبانزد عام و خاص بود و همه از این نکته به عنوان عنصر برجسته شخصیت وی یاد می‌کردند.

مقدسی در کار خود حرفه‌ای و آگاه بود

«بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امورخارجه نیز بیان داشت: مرحوم مقدسی شخصیتی نمونه از جامعه رسانه‌‌ای کشور بود که فقدانش در آینده قابل لمس و مشهود خواهد بود.

وی افزود: مقدسی در کار خود حرفه‌ای و آگاه بود. همچنین با خلق و اخلاق حسنه برای ما یک نمونه بود.

مقدسی ارزش‌های اخلاقی را گم نکرد

«حداد عادل» رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی نیز اظهار داشت: مرحوم مقدسی ارزش‌های ایمانی و اخلاقی را در فضای رسانه‌ای گم نکرد. رسانه یک قدرت است که می‌تواند به ناحق به کسی جایگاه بدهد که اهالی رسانه در معرض آن هستند؛ اما مرحوم مقدسی هیچ‌گاه حق را گم نکرد.

وی گفت: آزادی در روند رسانه‌ای خود اتفاق خوبی است؛ اما باید متوجه آسیب‌های آن نیز بود. مرحوم مقدسی شخصیتی بود که به این ریزه کاری‌ها آگاه بود.

زنده یاد رضا مقدسی که چند دهه فعالیت مستمر در حوزه رسانه در رده‌های ارشد مدیریتی را در کارنامه خود داشت، سحرگاه جمعه 13 بهمن پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری گوارشی و عوارض ناشی از آن به دیار حق شتافت. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار