با حضور باشکوه مردم و مسئولین؛

مراسم وداع با پیکر شهید «سید مصطفی علمدار» در مصلای ساری برگزار شد

مراسم وداع با پیکر جانباز شهید «سید مصطفی علمدار» دوشنبه شب در مصلی امام خمینی شهرستان ساری برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶ - 06February 2018

مراسم وداع با پیکر شهید «سید مصطفی علمدار» در مصلای ساری برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، مراسم وداع با پیکر جانباز شهید «سید مصطفی علمدار» دوشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور با شکوه آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران، مردم شهیدپرور، مسئولین و خانواده‌های معزز شهدا در مصلی امام خمینی شهرستان ساری برگزار شد.

«عباسعلی رضایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در سخنانی، شهید علمدار را سند افتخار ملت ایران در تحقق آرمان‌های نظام اسلامی خواند و اظهار داشت: ترویج فرهنگ شهادت ما را در مقابل هجمه‌های فرهنگی بیمه می‌کند.

وی در ادامه به صبوری و استقامت شهید علمدار در طول سال‌های تحمل دردهای ناشی از جانبازی اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام تا آخرین لحظات حیات طیبه‌اش از ایفای مسئولیت انقلابی خود شانه خالی نکرد.

رضایی جانبازان را آینه ایثار ملت مقاوم ایران اسلامی در اعتلای نهضت امام راحل دانست و با تأکید بر لزوم ترویج روحیه ایثارگری در جامعه، خواستار تکریم دائمی از ایثارگران به‌ویژه جانبازان و خانواده‌های شهدا شد.

خاطرنشان می‌شود، حاج «سید مصطفی علمدار» جانباز 70 درصد قطع نخاع، روز یک‌شنبه (14 بهمن‌ماه) در سن 51 سالگی بر اثر شدت جراحات ناشی از جنگ تحمیلی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر این جانباز شهید، ساعت 9 صبح امروز از مسجد جامع ساری به سمت گلزار شهدای ملامجدالدین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها