دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

هدف دشمنان از تضعیف ولایت فقیه نابودی انقلاب است

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی گفت: ولایت فقه رکن رکین انقلاب اسلامی است و دشمنان می‌دانند که اگر ستون انقلاب را تضعیف کنند انقلاب از بین خواهد رفت.
کد خبر: ۲۷۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۰ - 06February 2018

هدف دشمنان از تضعیف ولایت فقیه نابودی انقلاب استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در ویژه برنامه دهه فجر که در مسجد امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کتاب بسیار بزرگی است و معارف زیادی دارد و ما تنها می‌توانیم بخشی از آن را درک کنیم؛ حتی کتاب‌های تورات و انجیل نیز از نظر جامع و کامل بودن، با قرآن قابل مقایسه نیستند.

وی با بیان اینکه باید به قرآن افتخار کرد افزود: غربی‌ها هیچ‌ چیز ندارند ولی ما همه چیز داریم ولی به آن عمل نمی‌کنیم؛ بزرگ‌ترین معادن طبیعی برای کشورهای اسلامی است ولی دلیل مشکلات این است که بلد نیستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بهترین فکر و اندیشه برای مسلمانان است، ما همه چیز داریم ولی متأسفانه ناشکر هستیم؛ انقلاب اسلامی به ولایت فقیه استوار است در غیر این صورت کشورهای دیگر مانند بحرین، یمن، لیبی، مصر و... می‌توانستد انقلاب کنند و موفق شوند.

وی ادامه داد: ولایت فقیه از برکت اهل بیت (ع) به ما رسیده است؛ دشمن به دنبال این است که ولایت فقیه را تضعیف کند چرا که ولایت فقه رکن رکین انقلاب اسلامی است و دشمنان می‌دانند که اگر ستون انقلاب را تضعیف کنند، انقلاب از بین خواهد رفت.

دشمنان با تمام توان برای نابودی انقلاب تلاش می‌کنند

حجت‌الاسلام آقاتهرانی تصریح کرد: دشمنان با تمام توان خود می‌کوشند تا به کشور تهاجم فرهنگی کنند تا بتوانند انقلاب را نابود کنند و دلیل اینکه تاکنون نتوانسته‌اند موفق باشند تدابیر مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه دشمنان در فضای مجاری بسیار فعال هستند تا کشور را با مشکل مواجه کنند، اظهار کرد: ایجاد اینترنت ملی در کشور ضروری است اما هیچ اقدام مثبتی در این زمینه انجام نشده است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی عنوان کرد: ولی‌فقیه در دوران غیبت امام عصر (عج) رفتار و گفتارش مانند امام زمان (عج) است ولی بازهم بیان می‌شود که در کشور به همه می‌توان انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه باید قدردان نعمت انقلاب باشیم، بیان کرد: سالم‌ترین چیزی که در نظام وجود دارد، دستگاه ولایت فقیه است و باید قدردان آن باشیم؛ اگر ولایت فقیه را داشته باشیم و به رهنمودهای ایشان عمل کنیم مشکلات کشور برطرف می‌شود.

مسئولان باید قدردان مسئولیتی که دارند باشند

حجت‌الاسلام آقاتهرانی گفت: مسئولان باید قدردان مسئولیتی که دارند باشند و شبانه‌روز به مردم خدمت کنند چراکه این مسئولیت، توفیقی است که خداوند به آن شخص اعطا کرده است.

وی افزود: ما در کشور به طور میانگین هرسال یک انتخابات داریم و یعنی که ما خودمان هستیم که سرنوشت کشور را تعیین می‌کنیم پس مردم باید در انتخاب افراد دقت و بصیرت داشته باشند تا بهترین شخص را انتخاب کنند و می‌توان گفت بسیاری از ایرادات در نهایت به خود ما بازمی‌گردد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در انتخابات باید معیارها و شاخص‌هایی داشته باشیم خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل در انتخابات که باید به آن توجه داشته باشیم و مقام معظم رهبری نیز به آن تأکید دارند، انقلابی بودن است.

وی با اشاره به فتنه ۹۶ ادامه داد: فتنه همیشه وجود دارد و همه انسان‌ها در این فتنه‌ها امتحان می‌شوند تا چهره واقعی آن‌ها مشخص شود و این مسئله نص صریح آیه قرآن است؛ امتحان‌ها به مرور سخت‌تر می‌شود ولی ما باید مراقب باشیم تا در این امتحانات سربلند باشیم.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی تصریح کرد: هیچکس تافته جدا بافته نیست و حتی شخص امام نیز در فتنه مورد امتحان قرار می‌گیرد و این نص صریح آیه قرآن است که حضرت ابراهیم (ع) مورد امتحان الهی قرار گرفت.

برجام نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست

وی اظهار کرد: باید مسئولان را مسئول بدانیم و مطالبات خود را به آن‌ها بگویم و مسئولان نیز باید پاسخگو باشند و به مطالبات توجه داشته باشند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه برجام موجب شد که همه مردم متوجه شوند که آمریکا قابل اعتماد نیست عنوان کرد: مذاکره با آمریکا معنا ندارد چراکه این کشور فکر می‌کند که چون قدرت دارد می‌تواند هرکاری بکند بنابراین تنها راهکار مقابله با آن‌ها این است که ما نیز قدرت و اقتدار داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل آن‌ها ایستادگی کنیم.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار