سردار فضلی:

استکبار به دنبال هدایت تفکر داعشی به سمت افغانستان است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: داعش در کشور‌هایی همانند عراق و سوریه از مدافعان حرم شکست خورد، اما اکنون استکبار به دنبال هدایت تفکر داعشی به سمت افغانستان است.
کد خبر: ۲۷۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ - 06February 2018
جبهه مقاومت با قدرت به حرکت خود ادامه می‌دهد/ دشمن همواره به دنبال تخریب سپاه استبه گزارش دفاع پرس از قم، سردار «علی فضلی» در نشست بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان خیابان انقلاب قم برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی‌های جبهه مقاومت در سطح کشور‌های مختلف برگرفته از الگوی انقلاب اسلامی است چرا که ایستادگی با دستان خالی مقابل ستم‌گران و ظالمان روش اصلی انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: اندیشه امام خمینی (ره) در جبهه مقاومت تبلور یافته و بر اساس اندیشه ایشان، ما مأمور به انجام به وظیفه هستیم و نباید به بهانه نرسیدن به نتیجه در وظایف و رسالت‌های خود کوتاهی داشته باشیم.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی از جزییات عملیات کربلای 4 عنوان کرد: رزمندگان در این عملیات ۶ ماه حضور داشتند که چهار ماه از این مدت هیچ مرخصی را دریافت نکردند، باید این سختی‌های دوران دفاع مقدس برای ملت بازگو شود تا نسل کنونی انقلاب اسلامی بتواند مسیر رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را دنبال کند.
 
وی با بیان اینکه مردم در هشت سال دفاع مقدس نقش اصلی را بر عهده داشتند، مطرح کرد: اگر مردم در صحنه نبودند نمی‌توانستیم مقابل نیروی انسانی و تجهیزات سنگین دشمن ایستادگی کنیم و در عملیات‌های کربلا‌های چهار و پنج ۹۰ درصد رزمندگان بسیجی بودند.
 
فضلی با تاکید بر اینکه داعشی‌ها پیاده‌نظام رژیم صهیونیستی هستند، گفت: کشور‌های استکباری در کنار برخی از کشور‌های منطقه به دنبال حمایت از گروه‌های تکفیری هستند تا بتوانند از گسترش و توسعه جبهه مقاومت جلوگیری کنند در‌ حالی‌ که این جبهه با قدرت به حرکت خود در مسیر حق ادامه می‌دهد.
 
این مسئول با اشاره به تلاش مستمر دشمنان برای توطئه‌افکنی علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: داعش در کشور‌هایی همانند عراق و سوریه از مدافعان حرم شکست خورد، اما اکنون استکبار به دنبال هدایت تفکر داعشی به سمت افغانستان است.
 
فضلی با اشاره به اینکه نیرو‌های نظامی کشور در کنار یکدیگر برای رشد و تعالی نظام اسلامی در حال تلاش هستند، اضافه کرد: دشمن چشم دیدن این رشد و پیشرفت را ندارد به همین علت به صورت مستمر به دنبال حمله فرهنگی و فکری علیه نیرو‌های نظامی به ویژه سپاه و بسیج است و از بستر‌های مختلف برای تخریب این دو مجموعه استفاده می‌کند.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: در زلزله مناطق غرب کشور سپاه و بسیج از جمله نخستین مجموعه‌هایی بودند که در صحنه حضور یافتند و همچنان نیز به حضور جهادی خود در این مناطق ادامه داده‌اند تا بتوانند یاری‌رسان مردم زلزله‌زده باشند.
 
وی با اشاره به نصب 8 هزار و ۳۰ کانکس قرارگاه خاتم‌الانبیاء در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تصریح کرد: بیش از 5 هزار کانکس مردمی نیز از نقاط مختلف کشور جمع‌آوری و در مناطق زلزله‌زده در حال استفاده است. همچنین هزار و ۹۰۰ سرویس بهداشتی و بیش از ۴۰۰ حمام ایجاد شده و ۸۰۰ سرویس بهداشتی دیگر نیز تعمیر شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها