امیر رستگاری به دفاع پرس خبر داد؛

ساخت و آزمایش موتورهای «مینی براشلس»

رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از ساخت و آزمایش موتورهای «مینی‌ براشلس» خبر داد و گفت: این موتورها در وسایل نقلیه سبک و کولرها کاربرد دارند.
کد خبر: ۲۷۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰ - 06February 2018

ساخت و آزمایش موتورهای «مینی براشلس»امیر دریادار «امیر رستگاری» رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: با تجربه ساخت موتورهای «براشلس» که در حوزه شناورهای سطحی و زیرسطحی کاربرد دارند، توانستیم مینی موتورهای براشلس را نیز طراحی و تولید کنیم.

وی با بیان اینکه این موتورها در کولرها و وسایل نقلیه سبک کارآیی دارند، افزود: این موتورها ضمن کاهش مصرف انرژی تا 30 درصد، می‌توانند در بهبود وضعیت آلودگی هوا، به ویژه در کلان‌شهرها موثر باشند.

رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با تاکید بر سطح کیفی بالای این موتور گفت: به گفته شرکت‌های موتورساز این موتورها که در حال تست‌های عملیاتی هستند به لحاظ ریالی و کیفی از مدل‌های چینی بهترند.

وی با بیان اینکه باید به جوانان و صاحبان شرکت‌های دانش بنیان اعتماد کرد و به این عزیزان کار داده شود، گفت: جوانان ما امروز در حوزه‌های مهم دریایی و دانش‌بنیان که پیچیده‌ترین محصولات را دارند، ورود پیدا کرده و تجهیزات بسیار خوبی را طراحی و تولید کرده‌اند.

رییس سازمان صنایع دریایی خاطرنشان کرد: این توان در کشور ما وجود دارد که بسیاری از نیازهای دریایی را در داخل مرتفع کنیم و اجازه خروج ارز از کشور را ندهیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار