حجت‌الاسلام آل هاشم:

نقش آموزش و پرورش در تبیین فرهنگ شهدا بسیار مهم است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: وصیت‌نامه‌های شهدا باید در جامعه منتشر شود؛ آموزش و پرورش نقش اساسی و مهمی در این راستا دارد که باید از دانش‌آموزان مدارس ابتدایی آغاز شود و تا مقاطع بالاتر ادامه یابد.
کد خبر: ۲۷۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ - 06February 2018

نقش آموزش و پرورش در تبیین فرهنگ شهدا بسیار مهم استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز اظهار داشت: در جامعه نباید فرهنگ ایثار و شهادت را فراموش کنیم؛ چرا که این فراموشی به اقتدار و امنیت فعلی لطمه خواهد زد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه در مقابل شهیدان وظایفی داریم، تاکید کرد: برگزاری مکرر یادواره‌ها، تجلیل از پدران و مادران شهدا، حفظ آثار شهدا در موزه‌های دفاع مقدس، انتشار وصیت‌نامه شهدا و خاطرات هم رزمان و بازماندگان و آشنا ساختن نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین وظایفی است که در مقابل شهدا داریم.

امام جمعه تبریز افزود: وصیت‌نامه‌های شهدا باید در جامعه منتشر شود که آموزش و پرورش نقش اساسی و مهمی در این راستا دارد که باید از دانش آموزان مدارس ابتدایی آغاز شود و تا مقاطع بالاتر ادامه یابد.

آل هاشم عنوان کرد: ایجاد نمایشگاه‌ها، مراکز فرهنگی دفاع مقدس و راه اندازی کاروان‌های راهیان نور در ایام نوروز از راه‌های انتقال دفاع مقدس به نسل جدید و جوانان است.

امام جمعه تبریز با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، متذکر شد: در این ایام باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تبیین شده و تحولات پس از انقلاب اسلامی برای همه بازگو شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار