جانشین سازمان بسیج کارمندان کشور:

اشاعه فرهنگ تکریم ارباب رجوع در ادارات از اولویت های بسیج کارمندان است

جانشین سازمان بسیج کارمندان کشور گفت: اشاعه فرهنگ تکریم ارباب رجوع و امر به معروف در ادارات از اولویت های بسیج کارمندان است.
کد خبر: ۲۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴ - 10September 2014

اشاعه فرهنگ تکریم ارباب رجوع در ادارات از اولویت های بسیج کارمندان است

به گزارش خبرنگار اجتماعی " دفاع پرس "؛ محمد امیرخانی در جمع مسئولان سازمان بسیج کارمندان استان لرستان در خرم آباد، گفت: اشاعه فرهنگ تکریم ارباب رجوع و امر به معروف و نهی از منکر و تلاش در راستای تشکیل اداراتی همتراز با انقلاب اسلامی از اولویت های بسیج کارمندان است.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست ضرورت دارد که بدانیم آیا ادارات ما در مسیر اهداف مورد نظر این سازمان حرکت می کنند یا خیر تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و امر به معروف و نهی از منکر می توانند موجب تحول و تعالی در ادارات شوند.

 جانشین سازمان بسیج کارمندان کشور گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانات خود هدف انقلاب اسلامی را تشکیل تمدن بزرگ اسلامی مطرح کرده اند باید کارمندان و ادارات نظام جمهور اسلامی نیز همتراز با این راهبرد بزرگ دچار تحول شوند.

وی بر ضرورت عبور حلقه های صالحین از حالت شکل و حرکت در مسیر عمقی و مفهومی تاکید کرد و ادامه داد: این مهم از مطالباتی است که رئیس سازمان بسیج مستضعفین برتحقق آن تاکید دارند.

 لازم بذکر است که از مجموع بیش از 25 هزار نفر کارمند در سطح ادارات استان لرستان حدود 12 هزار نفر از آنها عضو بسیج کارمندان هستند.

انتهای پیام /
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار