مرتضی سرهنگی:

هنوز از خواندن خاطرات دفاع مقدس بهت‌زده می‌شوم

رئیس دفتر مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری با بیان اینکه سرباز جنگ اگر خاطراتش را ننویسد جنگ را ناتمام گذاشته است، گفت: هنوز از خواندن خاطرات دفاع مقدس بهت‌زده می‌شوم.
کد خبر: ۲۷۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ - 06February 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «مرتضی سرهنگی» رئیس دفتر مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری در مراسم رونمایی از خاطرات فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: جشن کوچکی برای کتاب نیروی دریایی برگزار شده است. ما به دنبال متن های قوی هستیم؛ چون این متن ها وقتی قوی باشند ماندگار و منتقل می شوند.

وی گفت: نویسندگان خوبی امروز کتاب های نیروی دریایی را نوشته اند و برای حوزه هنری قدم بزرگی است اما برای نیروی دریایی کار کوچکی است.

رئیس دفتر مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری تصریح کرد: خاطرات دفاع مقدس را از سال ۱۳۶۰ شروع کردم، امروز همچنان از خواندن خاطرات دفاع مقدس بهت زده می شوم.

سرهنگی تاکید کرد: سرباز جنگ اگر خاطراتش را ننویسد جنگ را ناتمام گذاشته است و اگر خاطرات را بنویسد ایستاده است و تا ابد زنده مانده است. تصور نشود روایتگر خودخواه است بلکه او روایت کننده ای است که قطار را برای دیگران به حرکت در می آورد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار