فرمانده سپاه عاشورا در گفت‌گو با دفاع پرس:

تجهیر مراکز فرهنگی دفاع مقدس مثل نان شب واجب‌ است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: تجهیز محتوایی مراکز فرهنگی دفاع مقدس مثل نان شب واجب و با ارزش است و باید برای این کار از تمامی ارگان‌ها و نهادها یاری خواست.
کد خبر: ۲۷۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ - 06February 2018

تجهیر مراکز فرهنگی دفاع مقدس مثل نان شب واجب‌ استسرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس آذربایجان شرقی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی محصول تفکر ولایی و اسلامی «امام خمینی(ره)» است که از قرآن، پیامبر اعظم و سیره ائمه اطهار پیروی می‌کند و بر این مبنا فرهنگ دفاع مقدس از فرهنگی غنی و متعالی سرشار است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، افزود: اگر بگوییم ارزش مادی و معنوی چنین مجموعه‌ای از تمامی مجموعه‌های ایجاد شده در طول انقلاب بیشتر است اغراق نکرده‌ایم، چرا که این مرکز باعث درک، تثبیت و صدور فرهنگ غنی دفاع مقدس خواهد بود.

خرم با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگی هویت ساز و هویت بخش است، تصریح کرد: پایه های انقلاب اسلامی با وجود دفاع مقدس محکم و تثبیت شد و این نشان دهنده عظمت فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به لزوم تجهیز مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، عنوان کرد: تجهیز محتوایی مراکز فرهنگی دفاع مقدس مثل نان شب واجب و با ارزش است و باید برای این کار از تمامی ارگان ها و نهاد ها یاری خواست.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه مراکز فرهنگی دفاع مقدس نقش به سزایی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده دارد، افزود: در این مجموعه باید با هنرهای خاص از جمله فیلم، کتاب و عکس و هنرهای تجسمی نسبت به بازخوانی حماسه‌های دوران دفاع مقدس اقدام کرد تا نسل امروز و آینده با مشاهده این رشادت‌ها از فرهنگ بزرگ دفاع مقدس اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار