نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

نسخه شفابخش ما اقتصاد مقاومتی است/ مسئله اشتغال و توسعه تولید داخلی مدنظر مسئولان باشد

آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایتی که همیشه در ایشان سراغ داریم، شعار سال۹۶ را به گونه ارائه کردند که نیاز جامعه در حوزه اشتغال و توسعه تولید داخلی مدنظر مسئولان باشد.
کد خبر: ۲۷۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ - 06February 2018

وزیر اقتصاد با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان دیدار کرد

به گزارش دفاع پرس از سمنان، «مسعود کرباسیان» وزیر اقتصاد و دارایی، امروز (سه‌شنبه) با حضور در مسجد «عابدینیه» ضمن دیدار با مردم، با آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله شاهچراغی در این دیدار کوتاه بر ضرورت تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید) تأکید کرد و گفت: باید با همه توان به سمت تحقق این اهداف گام برداریم، چرا که نسخه شفابخش ما اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایتی که همیشه در ایشان سراغ داریم، شعار سال۹۶ را به گونه ارائه کردند که نیاز جامعه در حوزه اشتغال و توسعه تولید داخلی مدنظر مسئولان باشد و خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است که البته باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان همچنین بر ضرورت حمایت از تولید داخلی و اشتغال در این استان نیز تأکید کرد و گفت: استان سمنان ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه تولید، نیروی انسانی و منابع دارد که دولت‌مردان باید این ظرفیت‌ها را در اجرای طرح‌ها در نظر بگیرند.

آیت‌الله شاهچراغی همچنین خدمت به مردم را نعمت انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: باید مسئولان قدردان فرصت خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند، چرا که این فرصت نصیب هرکسی نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار