برگزاری محفل انس با قرآن در گرگان

محفل انس با قرآن کریم با حضور نیروهای مسلح استان گلستان در قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ - 06February 2018

محفل انس با قرآن با حضور نیروهای مسلح گلستان در قرارگاه عملیاتی لشکر30 گرگان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از استان گلستان، محفل انس با قرآن کریم با حضور نیروهای مسلح استان گلستان و سخنرانی حجت‌الاسلام «حبیب الله فرحزاد» کارشناس مسائل مذهبی صداوسیما در مسجد امام محمدباقر (ع) قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان برگزار شد.

حجت ‌الاسلام  فرحزاد در جمع کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی اظهار داشت: خداوند در پایان سوره قصص درباره فرجام حکومت قارون نتیجه می‌‌گیرد که عمر انسان بسیار کوتاه است.

کارشناس مسائل مذهبی صداوسیما افزود: انسان نهایتاً ۱۲۰ سال در دنیا زندگی می کند در حالی که در آخرت باید میلیاردها سال حاضر باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌‌های پل صراط گفت: راه پل صراط برای افراد مختلف متفاوت است و بستگی دارد که ما تا چه اندازه از گناه فاصله گرفته باشد. همچنین به گفته وی، پل صراط برای عده ای مانند یک تار مو و برای عده ای گسترده تر از اتوبان است.

این کارشناس مذهبی برنامه سمت خدا به ویژگی افراد بهشتی اشاره کرد و گفت: خداوند بهشت را جایگاه کسانی قرار می‌دهد که غرور، تکبر و اراده فساد نداشته باشند.

حجت‌الاسلام فرحزاد با تاکید بر اینکه غرور انسان را زمین می زند، بیان داشت: شیطان ۶ هزار سال عبادت کرد، اما حاضر نشد در مقابل انسان سجده کند و به خاطر تکبرش از بهشت برین رانده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار