حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ملک‌دار:

نباید در برنامه‌ها از ویژگی‌های ماندگاری و فراگیری مفاهیم دفاع مقدس غفلت کنیم

مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه گفت: در اجرای فعالیت‌ها در حوزه دفاع مقدس باید ویژگی‌های ماندگاری، فراگیری و نیاز را در نظر بگیریم.
کد خبر: ۲۷۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ - 06February 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمود ملک‌دار» مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه در پانزدهمین جلسه شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به گزارش‌ عملکرد این بنیاد طی پنج سال گذشته، اظهار داشت: در اجرای فعالیت‌ها در حوزه دفاع مقدس باید ویژگی‌های ماندگاری، فراگیری و نیاز را در نظر بگیریم. مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند که کار در این حوزه باید ماندگار باشد.

وی ادامه داد: دایره المعارف دفاع مقدس در حال تهیه است، اما روند آن به کندی پیش می‌رود. تقاضا داریم به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه عنوان کرد: برخی از مردم شرایط حضور در راهیان نور را دارند از این رو با غنی کردن موزه‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌توانیم فضای دفاع مقدس را برای این گروه از افراد تداعی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار در پایان پیشنهاد داد تا به فیلم‌هایی با موضوع دفاع مقدس و کار‌های پژوهشی نیز توجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار