معصومی‌راد:

تمام نهاد‌ها باید به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کمک کنند

نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بودجه‌ای که برای بنیاد مدنظر قرا گرفته است، متناسب با اجرای برنامه‌ها نیست لذا تمامی نهاد‌های مربوطه در کشور موظف هستند طبق سرفصل بودجه‌های فرهنگی، به بنیاد کمک کنند.
کد خبر: ۲۷۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ - 06February 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، رضا معصومی‌راد نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور در در پانزدهمین جلسه شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه ماموریت بنیاد و ستاد راهیان نور حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انتشار آن در جامعه است، اظهار داشت: بودجه‌ای که برای این موضوع مدنظر قرا گرفته است، متناسب با اجرای برنامه‌ها نیست لذا تمامی نهاد‌های مربوطه در کشور موظف هستند طبق سرفصل بودجه‌های فرهنگی، به بنیاد کمک کنند.

وی ادامه داد: باید محضرتان یادآور بشوم که در آیین‌نامه‌های دستگاه‌های دولتی مصوب شده است که برای اعزام کارکنان بنا به دلخواه خودشان اقدامات لازم صورت گیرد و هر یک از پرسنلی که مایل به حضور در مناطق عملیاتی جهت بازدید بودند، ماموریت لحاظ شود.

نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور در این جلسه با اشاره به اینکه برای سال ۹۷ برای بنیاد، بودجه‌ی مناسبی مصوب شده است، مطرح کرد: اعتباراتی که در این زمینه تخصیص داده شده است نباید خُرد شود و لازم است بصورت متمرکز تقسیم شود. بنیاد در حال حاضر مواجه با انبوه پروژه‌های در دست اقدام است که نیاز است هر چه سریعتر اقدامی عاجلانه صورت پذیرد.

معصومی‌راد ادامه داد: در جلسه گزارش خوبی را دوستان درباره عملکرد سال ۹۶ ارائه دادند و قابل تقدیر است، اما انتظار می‌رود بودجه‌ریزی در این زمینه مبتنی بر عملکرد تنظیم شود؛ بنابراین تا پایان برنامه ششم همه‌ی دستگا‌ه‌ها باید براساس این بودجه‌ریزی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ۳۹ سال از انقلاب گذشته است و هنوز سمفونی دفاع مقدس نداریم، ادامه داد: حوزه دفاع مقدس بشدت نیازمند تنوع‌گرایی است و باید در این زمینه هم فکری شود تا دفاع مقدس از طریق سمفونی به خارجی‌ها معرفی شود. با اجرای سمفونی، قطعاً آن‌ها به ارزش‌های دفاع مقدس پی‌خواهند برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار