احمدی:

محدودیت منابع باعث ضعف کارها می‌شود

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه گستره وسیعی از فعالیت‌ها در بحث دفاع مقدس مدنظر همگان قرار دارد، گفت: متاسفانه ما همیشه در منابع مالی محدودیت داریم و نمی‌توانیم کارها را به خوبی دنبال کنیم.
کد خبر: ۲۷۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ - 06February 2018

محدودیت منابع باعث ضعف کارها می‌شودسید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در پانزدهمین جلسه شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه گستره وسیعی از فعالیت‌ها در بحث دفاع مقدس مد نظر همگان قرار دارد، گفت: متاسفانه ما همیشه در منابع مالی محدودیت داریم و نمی‌توانیم کارها را به خوبی دنبال کنیم.

وی افزود: گزارش عملکردی که امروز در جلسه دوستان ارائه دادند، مفید و خوب بود، ولی با توجه به تاثیرگذاری در جامعه باید اولویت‌بندی خاصی انجام شود.

احمدی با بیان اینکه حوزه رسانه و فضای مجازی از حوز‌ه‌های گسترده و پرنفوذ است، عنوان کرد: در این زمینه بیشتر باید فعالیت داشته باشیم. این حوزه، قشرهای بسیاری از جامعه را تحت پوشش قرار می‌دهد. حوزه فیلم و موسیقی، بسیار تاثیرگذار و گیراست.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر و پخش فیلم «تنگه ابوقریب» تصریح کرد: در این فیلم اکثر بازیگرانی که حضور دارند، زمان جنگ را درک نکرده‌اند و حتی کسانی که برای تماشای فیلم در سینما حضور پیدا می‌کنند درکی از آن دوره نداشته‌اند، اما فیلم طوری تهیه و ساخته شده است که به خوبی مفاهیم دفاع مقدس را به مخاطبین انتقال می‌دهد.

احمدی با بیان اینکه هر چقدر در این حوزه سرمایه‌گذاری شود، قطعاً بازخورد خوبی در جامعه خواهد داشت، عنوان کرد: بیاییم فیلم‌های قدیمی دفاع مقدس را برش بزنیم و آن را در فضای مجازی انتشار دهیم. همین امر باعث می‌شود دوران دفاع مقدس بصورت تیتروار برای مخاطبین که بیشتر نسل جوان هستند نمایش داده شود و یادآور آن دوران باشد.

بنا بر این گزارش، در پانزدهمین جلسه شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کلیات پیش نویس سند ملی راهیان نور تصویب شد تا برای تایید نهایی به هیات امناء این بنیاد ارسال شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار