با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی رتبه ارتش؛

مراسم تقدیر از برگزیدگان طرح قرآنی تنویر برگزار شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان «طرح تنویر» ارتش، با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی رتبه آجا برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ - 06February 2018

مراسم تقدیر از برگزیدگان طرح قرآنی تنویر برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین فراهانی، معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تجلیل از برگزیدگان «طرح تنویر» ارتش، اظهار داشت: به منظور تعمیق و نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی در بین کارکنان سرافراز ارتش و خانواده های آنان و انس و الفت بیشتر این عزیزان با مفاهیم ارزشمند و نورانی قرآن کریم، نخستین همایش تنویر یا همان سبک زندگی قرآنی به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

وی افزود: در این طرح 5 ساله، امسال به عنوان اولین دوره، مفاهیم تفسیری سوره مبارکه حجرات در بین کارکنان و خانواده های محترم این عزیزان در سراسر کشور به مسابقه گذاشته شد که بیش از 50 هزار نفر در مرحله اول شرکت کرده و از میان آنها 15 هزار نفر به مرحله دوم راه یافتند.

حجت الاسلام فراهانی در ادامه گفت: در مرحله پایانی طرح تنویر 475 نفر موفق به کسب امتیاز لازم شده و به عنوان برگزیدگان نهایی معرفی شدند.

معاون آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: از این تعداد 25 نفر کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 50 نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، 50 نفر کمک هزینه سفر به قم و 350 نفر نیز کارت هدیه دریافت نمودند.

وی با بیان اینکه طرح قرآنی تنویر در سالهای آینده از نظر کیفی تقویت خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه امسال تجربه اول ما در برگزاری این طرح بود، قاعدتا نقاظ ضعف و کاستی هایی وجود داشته که ان شاء الله تلاش خواهد شد تا در دوره های آتی، با بهره گیری از نتایج احصاء شده در بررسی نقاط ضعف و قوت کار، روند اجرایی مسابقات و اثربخشی طرح از کیفیت مطلوب تری برخوردار گردد.

همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم تجلیل از برگزیدگان «طرح تنویر» ارتش، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی رتبه آجا در مرکز همایش‌های کوثر این سازمان برگزار شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار