مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان:

خبرگزاری دفاع مقدس متعلق به هیج جناح، باند و گروه سیاسی نیست

رسول جلایی گفت: خبرگزاری دفاع مقدس متعلق به هیج جناح، باند و گروه سیاسی نیست.
کد خبر: ۲۷۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ - 06February 2018

رشت|خبرگزاری دفاع متعلق به هیج جناح، باند و گروه سیاسی نیستبه گزارش دفاع پرس از گیلان، رسول جلایی عصر امروز در مراسم آغاز به کار رسمی خبرگزاری دفاع مقدس در استان گیلان در رشت اظهار داشت: انقلاب اسلامی گفتمان ائمه اطهار و انبیاء است و امام راحل به‌ عنوان یکی از ذخایر خلقت برای تحقق الگویی از حکومت اسلامی قیام کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان، جمهوری اسلامی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: حوادث و رخدادهایی که نزدیک به 40 سال در کشور رخ داده در بطن خود دستاوردهای استخراج نشده بسیار زیادی دارد.

جلایی به گفتمان دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: نزدیک به یک دهه از فضای کشور معطوف به دفاع مقدس و حوادث و اتفاقات متعدد آن است بنابراین برای نشر این گفتمان ارزشمند باید تلاش بیشتری کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان اعلام کرد: موتور محرکه بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی در کشور فرهنگ دفاع مقدس است و با یک نگاه منصفانه و جامع می‌بینیم برترین آثار ادبی برآمده از این فرهنگ غنی است.

جلایی با بیان اینکه خبرگزاری دفاع مقدس، تنها وام‌دار فرهنگ دفاع مقدس است افزود: این خبرگزاری متعلق به هیج جناح، باند و گروه سیاسی نیست و تنها با هدف نشر و ترویج گنجینه‌های دفاع مقدس و یادگاران آن فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به شعار ارزشی خبرگزاری دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شعار ما این است که ما در خدمت همه هستیم اما در خط کسی نیستیم جز خط ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و این خود نشان‌دهنده رسالت خطیر این رسانه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان عنوان کرد: خبرگزاری دفاع مقدس در حقیقت فرصتی برای حرف‌هایی است که باید توسط آحاد مردم جامعه شنیده شود و محفلی فرهنگی برای پیشکسوتان عرصه جهاد، ایثار و شهادت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها