دبیر جبهه مردمی مقاومت اسلامی مازندران:

«هفت تپه» شناسنامه لشکر ویژه 25 است

دبیر جبهه مردمی مقاومت اسلامی مازندران گفت: هفت‌تپه تنها پادگانی است که به عنوان شناسنامه لشکر ویژه 25 کربلا 86 شهید تقدیم کرد که 34 شهید آن مازندرانی هستند.
کد خبر: ۲۷۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ - 07February 2018

«هفت تپه» شناسنامه لشکر ویژه 25 است/ ساخت یادمان سردار شهید «جعفر شیرسوار» در دستور کار قرار گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «علی جانی‌پور» دبیر جبهه مردمی مقاومت اسلامی مازندران در جلسه پیگیری معرفی، احیا و بازسازی یادمان «هفت‌تپه» که در سالن کنفرانس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، از تشکیل ستاد مردمی جبهه مقاومت اسلامی در مازندران خبر داد و اظهار داشت: این ستاد با توجه به شرایطی که در انقلاب اسلامی داشتیم و همه آحاد مردم باید وارد میدان می‌شدند و بر اساس نگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی و دغدغه رهبری در ایام دهه فجر مأموریت جبهه مقاومت اسلامی صادر شد.

وی پیروزی اسلام و نابودی داعش را حاصل مشارکت مردم خوب و متدین و از سوی جبهه مردمی مقاومت اسلامی و شرایط خوبی که در سوریه و عراق اتفاق افتاد، دانست و گفت: ستاد مردمی بدون وابستگی به هیچ دستگاه دولتی با کمک سپاه پاسداران و نماینده ولی فقیه در استان راه‌اندازی شده است.

جانی‌پور به فعالیت 6 نفر از اعضای فعال ستاد به‌عنوان ارکان اصلی اشاره کرد و افزود: برای ارکان ستاد مأموریت‌هایی را تعریف کردیم.

این مسئول مسئله هفت‌تپه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: هفت‌تپه تنها پادگانی است که به عنوان شناسنامه لشکر ویژه 25 کربلا 86 شهید تقدیم کرد که 34 شهید آن مازندرانی هستند.

وی ادامه داد: برای تکمیل این یادمان تلاش کردیم تا با همکاری داوطلبانه مردم تجمیع سند هفت‌تپه خوزستان را مطابق با سندهای جمهوری اسلامی داشته باشیم و یادمان را نیز کلنگ‌زنی کنیم تا قدمگاه شهدا برای ادامه راه آنها استقرار داشته باشد.

جانی‌پور با اعلام اینکه مقرر شد در سال‌جاری به تقویت همه‎جانبه هفت‌تپه پرداخته شود، از استقرار نیروها و زائران سرزمین نور در لحظه سال تحویل 1397 در منطقه هفت‌تپه خبر داد و گفت: در هفت‌تپه شهدای شاخصی وجود دارند که با نصب پرچم برای هر شهید در مکان شهادت شان نام و یاد آنها را زنده نگه می‌داریم.

وی با بیان اینکه بحث مرمت و بازسازی هفت‌تپه را به کمک برخی از دستگاه‌های دولتی پیگیر هستیم، افزود: محل یادمان سردار شهید «جعفر شیرسوار» به‌عنوان شهید شاخص نیز در دستور کار است.

مسئول ستاد احیای یادمان هفت‌تپه در پایان با بیان اینکه نقش  اصحاب و بسیج رسانه با توجه به شرایط امروز و توانمندی های موجود در پیشبرد اهداف جبهه مقاومت بسیار مؤثر است، گفت: همچنین حضور لشکر مردمی بانوان حضرت زینب (س) بسیار حمایت‌گر بوده است لذا می‌توان گفت زیرساخت‌های امنیتی کشور را خود مردم و به‌ویژه اصحاب رسانه تعیین می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها