دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مازندران مطرح کرد؛

ضرورت احیای یادمان «هفت‌تپه» در مازندران

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مازندران گفت: تشکیل کارگروه ایثار و شهادت و مجموعه اوج (هنر و رسانه) کمک می‌کند تا یادمان «هفت‌تپه» را به‌ عنوان یادمان محوری معرفی و احیاء کنیم.
کد خبر: ۲۷۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ - 07February 2018

ضرورت احیای یادمان «هفت‌تپه» به عنوان یادمان محوری لشکر25 کربلا مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «عبدالرضا بابایی» دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مازندران در جلسه پیگیری معرفی، احیا و بازسازی یادمان «هفت‌تپه» که در سالن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از راه اندازی ستاد مردمی جبهه مقاومت اسلامی در این استان خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه مردمی در سال 93 راه اندازی شد که برکات بسیار خوبی دارد.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جبهه‌ای عمل‌کردن اشاره کرد و افزود: قرارگاه فرهنگی انقلاب اسلامی با این نگاه شروع به‌ کار کرد و هم اکنون فعالیتش ادامه دارد.

بابایی رسالت کلی این جبهه را در چهار گام اساسی عنوان کرد و گفت: یکی از آنها شناسایی افراد فعال فرهنگی و گام بعدی شبکه‌سازی بدنه شناسایی‌ شده فعالان فرهنگی است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مازندران گفت: گام بعدی توانمندسازی فعالان است تا به‌صورت یک جبهه واحد و منسجم عملیات‌هایی را در حوزه فرهنگی داشته باشند.

بابایی از وجود اتاق‌های عملیاتی در استان و ارتباط و تعامل آن با مجموعه‌های فرهنگی خبر داد و گفت: با گام‌های موثری که در این راستا برداشته شد این اتفاق ثمرات و برکات خوبی را در پی داشت.

این مسئول ادامه داد: امیدواریم در بحث خاص یادمان «هفت‌تپه» هم بتوانیم دین خودمان را نسبت به رزمندگان و کسانی که جان خود را نثار انقلاب و دفاع مقدس فدا کردند ادا کنیم.

بابایی ادامه داد: کم‌کاری ما در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای است که امروز آن طور که باید نام فرماندهان بزرگ دفاع مقدس بر سر زبان‌ها نیست و البته این چیزی از بزرگی آنها کم نخواهد کرد، بلکه ما باید با نگاه مقدس به این موضوع بپردازیم.

وی در پایان متذکر شد: تشکیل کارگروه ایثار و شهادت و مجموعه اوج (هنر و رسانه) کمک می‌کند تا یادمان «هفت‌تپه» را به‌عنوان یادمان محوری معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار