«صداقتِ» شهید مدافع حرم «صادق شیبک» به روایت همسر

همسر شهید مدافع حرم گفت: حس خیلی خوبی نسبت به «صادق» داشتم، تمام سخنانش براساس صداقت و درستی بود.
کد خبر: ۲۷۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰ - 21March 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «درس اخلاق» بیان گوشه‌ای از خصلت‌های خوب شهدای مدافع حرم است که در اولین روز بهار سال 97 خصلت «صداقتِ» شهید مدافع حرم «صادق شیبک» را به روایت همسرش «مهدیه بیگلری» بیان خواهیم کرد.

ویژه اولین روز عید////«صداقتِ» شهید مدافع حرم «صادق شیبک» به روایت همسر

مهدیه بیگلری همسر شهید مدافع حرم می‌گوید: تنها چیزی که موقع ازدواج برای من اهمیت داشت، صداقت و شرافت طرف مقابلم بود، وقتی برای نخستین بار با وی روبه‌رو شدم، احساس عجیبی در تمام وجودم ‌رخنه کرد. حس خیلی خوبی نسبت به صادق داشتم و یقین داشتم که سخنانش براساس صداقت و درستی است.

به مرور زمان و در زندگی متاهلی بیشتر به این خصلت او پی بردم. همچنین صادق بسیار شخصیت آرام و ساده‌ای داشت و این چیزی بود که خیلی توجه من را به خودش جلب کرد.

سال ۹۱ عقد کردیم و همسرم بهار ۹۵ به فیض شهادت نائل آمد. حاصل این زندگی کوتاه، یک هدیه از جانب خداوند به نام «یسنا» است.

*شهید «صادق شیبک» از شهدای مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران است که درهشتم آبان‌ماه سال 1368 در شهر گالیکش استان گلستان چشم بدنیا گشود و در 31 فروردین ماه سال 1395 در منطقه عملیاتی «حلب» سوریه به فیض شهادت نائل آمد. این شهید بزرگوار نهمین شهید مدافع حرم استان گلستان، هفتمین شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران و دومین شهید مدافع حرم شهرستان گالیکش است. از این شهید بزرگوار تنها یک فرزند دختر به‌یادگار مانده است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها