ولایتی در جمع خبرنگاران:

ملت سوریه آمریکا را از شرق فرات بیرون می‌کند/ آمریکا همچنان به دنبال تجزیه سوریه است

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با بیان اینکه آمریکا همچنان به دنبال تجزیه کشور سوریه است، گفت: ملت سوریه و حامیان این ملت، آمریکایی‌ها را از شرق فرات بیرون می‌کنند.
کد خبر: ۲۷۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ - 07February 2018

ملت سوریه آمریکا را از شرق فرات بیرون می‌کند/ آمریکا همچنان به دنبال تجزیه سوریه استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، «علی‌اکبر ولایتی» مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در حاشیه مراسم گرامی‌داشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی سوریه حمایت می‌کند و هیچ‌گونه تجاوزی را به خاک سوریه نمی‌پذیرد. توصیه ما این است که ترکیه مرزهای بین المللی را محترم بشمارد.

وی افزود: بنای آمریکایی‌ها بر این است تا سوریه تجزیه و مقدمه‌ای فراهم شود تا در شرق فرات و در منطقه کردنشین کشوری مستقل ایجاد کنند و آن را به رسمیت بشناسند؛ اما حتماً این آرزو محقق نمی‌شود؛ چرا که اکثریت مردم کُرد سوریه به تمامیت ارضی این کشور پای‌بند هستند.

ولایتی خاطرنشان کرد: بدون تردید مردم سوریه و متحدان آن‌ها که نیروهای داوطلب حزب الله، حیدریون، زینبیون، فاطمیون و ایران هستند، مانند گذشته به سوریه کمک خواهند کرد و حتماً آمریکایی‌ها را در این آرزوی شیطانی ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار