برگزاری شب خاطره سردار شهید «علی‌محمد قربانی» در اهواز

مراسم شب خاطره شهید مدافع حرم سردار «علی‌محمد قربانی» چهارشنبه 18 بهمن‌ماه در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ - 07February 2018

برگزاری شب خاطره سردار شهید «علی‌محمد قربانی» در اهوازبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، مراسم شب خاطره به یاد شهید مدافع حرم سردار «علی‌محمد قربانی»، امروز بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد طالب‌زاده اهواز برگزار خواهد شد. این مراسم با روایتگری هم‌رزمان شهید و با اجرای گروه سرود بچه‌های مسجد انجام می‌پذیرد.

شهید «علی‌محمد قربانی» در سال 1345 در روستای بنوار ناظر از توابع شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان متولد و با ورود به سن نوجوانی و اوج مبارزات مردمی علیه رژیم طاغوت مجاهد راه امام راحل در مسیر سخت و ماندگار مبارزه شد.

وی پس از آغاز دفاع مقدس با ولایت و راه امام (ره) تجدید بیعت کرد و پس‌ از آن به‌ عنوان یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف حضور یافت و دشمن را با شجاعت و شهامت بی‌نظیر خود با شکست‌های متعدد به عقب راند.

شهید «قربانی» از زمان تشکیل گردان میثم تا تشکیل گردان حمزه اندیمشک، به‌عنوان فرمانده در تمام پدافندی‌ها حماسه‌ آفرینی کرد و پس از اتمام جنگ تحمیلی در عرصه ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی و ورزش همگانی اندیمشک و استان خوزستان حضور یافت و سرانجام در بهمن‌ماه 1394 فاتح نبل و الزهرا به آرزوی خود رسید و در راه اهل‌ بیت (ع) و دفاع از حرمین شریفه به مقام والای شهادت نائل آمد.

در قسمتی از وصیت نامه این شهید آمده است: فرزندان من، بدانید که سلامتی، عاقبت به خیری، موفقیت، معنویت، خوشبختی و کمال شما با اطاعت پذیری محض از ولایت فقیه و دور نشدن از مسجد و بسیج و دوری از گناه است که امیدوارم همه آنها را به خوبی رعایت کنید، دوست دارم بچه‌های من بسیجی با بصیرت و ولایت مدار باشند و افرادی باشند همیشه آماده به فرمان رهبر عزیزمان و فقط زیر بیرق ولایت باشند و لاغیر...

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار