خواهر شهید حسن زاده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

چه مرگی لذت بخش‌تر از دادن جان در راه اهل بیت است؟

خواهر شهید مدافع حرم گفت: ایشان هنگامیکه می‌خواست به سوریه اعزام شود، گفت: هرچند که شهادت روزی همه نمی‌شود و لیاقت می‌خواهد؛ اما چه مرگی لذت بخش‌تر از دادن جان در راه اهل بیت است؟
کد خبر: ۲۷۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ - 24March 2018

خدا بزرگ است، کار‌ها را به خدا بسپارید/ برادرم به نامحرم نگاه نمی‌کرد«سمیه حسن زاده» خواهر شهید مدافع حرم «علی دوست حسن زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دفاع پرس، با اشاره به خصوصیات اخلاقی برادر خود اظهار داشت: علی برادری متواضع، صبور، خوش برخورد، خوش اخلاق و با حیا بود. برادرم هنگام صحبت با نامحرم سر به زیر انداخته و نگاه نمی‌کرد.

وی ادامه داد: علی تکیه‌گاه من در زندگی بود و هرگاه مساله‌ای به وجود می‌آمد، ما را به صبر و بردباری دعوت کرده و می‌گفت: خدا بزرگ است، کار‌ها را به خدا بسپارید.

خواهر شهید مدافع حرم گفت: علی هنگامی‌که می‌خواست به سوریه اعزام شود، گفت: هرچند که شهادت روزی همه نمی‌شود و لیاقت می‌خواهد؛ اما چه مرگی لذت بخش‌تر از دادن جان در راه اهل بیت است؟

حسن زاده بیان داشت: درحالی خبر شهادت را به ما دادند که ۲۰ روز از علی خبر نداشتیم و منتظر تماس وی بودیم. اگرچه باور شهادت برادرم برای خانواده امکان‌پذیر نبود؛ اما زمانی‌که در معراج شهدا مشهد با پیکر خندان او مواجه شدیم، آرامش غیر قابل وصفی تمام وجود ما را فرا گرفت.

خواهر شهید حسن زاده در پایان با اشاره به حضور شهید در زندگی توضیح داد: هرگاه که بی‌قرار برادرم می‌شوم، به خواب من آمده و می‌گوید: من زنده هستم، چرا شما نگران من هستید؟ من با اطمینان می‌گویم: همیشه حضور برادر خود را در زندگی احساس می‌کنم و معتقد هستم، با توسل به شهیدان هیچ‌گاه ناامید نخواهم بود.

انتهای خبر/ 711

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار