جانشین فرمانده هوانیروز ارتش:

ولایتمداری، بصیرت و شجاعت از مهم‌ترین ویژگی‌های شهداست

جانشین فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ولایتمداری، بصیرت و شجاعت از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدا به خصوص خلبان شهید احمد کشوری است.
کد خبر: ۲۷۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ - 07February 2018

رونمایی از شناسنامه سرداران شهید و المان‌های دوران دفاع مقدس در ایلامبه گزارش دفاع پرس از ایلام، امیر «جمشید اسماعیلی کارگر» جانشین فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از شناسنامه سرداران شهید ایلام و همچنین رونمایی از المان‌های دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی 3 مولفه مهم نقش داشته است، اظهار داشت: اولین مولفه در پیروزی انقلاب اسلامی این بود که در راس این نهضت، ولایت‌ فقیه و روحانیت قرار داشتند که به دنبال آن می‌توان به وحدت کلمه و همراهی بدنه ارتش با انقلاب اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه بدنه ارتش در 8 سال دفاع مقدس نیز رشادت‌ و جانفشانی کرد، افزود: به برکت شهداست که امروز ایران اسلامی بر قله‌های افتخار ملی و بین‌المللی ایستاده است.

اسماعیلی‌کارگر با بیان اینکه شهدا توانستند به معشوق خود برسند، افزود: امیدواریم با پیروی از راه و سیره شهدا بتوانیم به منزل مقصود برسیم و نباید فراموش کرد که شهدا با ایثار و رشادت خود به اوج رسیدند.

جانشین فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم استان ایلام، شهید احمد کشوری را از آن خود می‌دانند، تصریح کرد: شهید کشوری یک شهید ملی و متعلق به همه است و ایثار و شهادت این عزیز گرانقدر در دوران دفاع مقدس در ایلام باعث شده که مردم این استان علاقه خاصی به شهید کشوری داشته باشند.

وی در بیان ویژگی‌های شهدا به ویژه شهید کشوری ادامه داد: اولین ویژگی همه شهدا به خصوص این شهید گرانقدر، ولایتمداری بود و همواره خود را سرباز امام و انقلاب می‌دانست و همیشه در سخت‌ترین شرایط، اولین داوطلب جانفشانی بود.

اسماعیلی‌کارگر با بیان اینکه بصیرت و دشمن شناسی دومین ویژگی بازر شهدا و شهید کشوری بود، یادآور شد: بصیرت داشتن شهدا ویژگی‌ای بود که این عزیزان از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) الگو گرفته بودند.

جانشین فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران شجاعت را ویژگی بازر شهدا دانست و گفت: ان‌شاء‌الله همه ما ویژگی‌های شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و بتوانیم با تاسی از آن عزیزان به سرمنزل مقصود برسیم.

وی با تاکید بر اینکه هوانیروز همچنان آمادگی خود را حفظ کرده و هر روز آماده‌تر از روز قبل است، عنوان کرد: هوانیروز در حادثه زلزله اخیر در استان کرمانشاه اولین یگانی بود که در محل حاضر شد و به یاری مردم شتافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها