فرمانده کل سپاه پاسداران:

اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان قابل تقدیر است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بازدید از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان منوجان گفت: اجرای فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان برای رفع و کاهش فاصله طبقاتی قابل تقدیر است.
کد خبر: ۲۷۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ - 07February 2018

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، سردار سرلشکر جعفری پس از بازدید از پروژه های اقتصاد مقاومتی شهرستان منوجان اظهار داشت: طرح های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان به عنوان استان پایلوت و نمونه کشوری در زمینه اقتصاد مقاومتی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به همت استاندار کرمان در حال اجرا است که این طرح ها و تقسیم استان به هشت زون اقتصادی، ایده ای نو در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: اینکه یک شرکت یا موسسه غیر دولتی به عنوان معین اقتصادی در یک شهرستان حاضر می شود و فعالیت های توسعه ای را در آن شهرستان آغاز می کند و برای رفع و کاهش فاصله ی طبقاتی تلاش می نماید، قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: اقدامات خوبی در استان کرمان انجام شده است که امیدواریم با ادامه این اقدامات مسائل و مشکلاتی که در شهرستان های جنوبی استان کرمان به ویژه منوجان وجود دارد، مرتفع شود.

سردار سرلشکر جعفری در بدو ورود به شهرستان منوجان از مشاغل خرد و خانگی که با حمایت شرکت سنگ آهن گهر زمین معین اقتصاد مقاومتی شهرستان منوجان راه اندازی شده است، بازدید کرد.

وی هم چنین از کارگاه های خیاطی و بافندگی، مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی «مینوجهان» و هم چنین دبیرستان شبانه روزی دخترانه مهر در شهرستان منوجان بازدید کرد.

بازدید از کلاس های کنکور با حضور اساتید کشوری که به همت معین اقتصادی شهرستان منوجان برای دانش آموزان دبیرستانی این شهرستان برگزار شده است و هم چنین نحوه پخت و توزیع غذا میان دانش آموزان نیز از دیگر برنامه های فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به جنوب استان کرمان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار