عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت : عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهیدان انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است.
کد خبر: ۲۷۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳ - 07February 2018

عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهیدان استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار علی فضلی چهارشنبه شب در یادواره شهدای انقلاب اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد حضرت ولی عصر (عج) شهمیرزاد اظهار داشت: اگر امروز مقاومت اسلامی توانسته استکبار جهانی را به زانو در بیاورد به واسطه حضور شما مردم ولایتمدار در صحنه و حفظ روحیه انقلابی گری است. 

وی اظهار کرد: حضور صادقانه مردم همیشه در صحنه با گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی این نظام را زنده نگه داشته است. 

وی خاطرنشان کرد: انتشار تفکر و فرهنگ ایثار در قالب کاروان راهیان نور، پذیرایی از زایران مناطق عملیاتی دفاع مقدس است که سالانه بیش از 6 میلیون نفر زایران راهیان نور از داخل و خارج کشور به مناطق جنگی دفاع مقدس سفر می کنند. 

سردار فضلی با بیان این که دشمن وحدت آحاد جامعه را نشانه گرفته است، اضافه کرد: دشمن به دنبال این است که بین مردم اختلاف و تفرقه ایجاد کند و به بهانه های مختلف اختلاف و تفرقه ایجاد کند.

وی بیعت با امام راحل (ره) را بیعت با پیغمبر (ص) دانست و گفت: کسی که با امام بیعت می کند با پیغمبر (ص) بیعت کرده و معلوم می شود که این بیعت تا چه اندازه آثار و برکت دارد.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که یادواره های شهدا دارای حرمت و حریم است که باید حفظ شود، ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا باعث رشد، تعالی و معنویت آحاد جامعه می شود. 

سردار فضلی در بدو ورود به شهرستان مهدیشهر، با حضور در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

استان سمنان در دوران دفاع مقدس سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار