برگزاری جشن ازدواج 500 زوج دانشجو در حرم مطهر رضوی

500 زوج دانشجو در قالب ششمین کاروان از بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی کشور عصر چهارشنبه آغاز زندگی مشترک خود را در بارگاه منور رضوی جشن گرفتند.
کد خبر: ۲۷۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ - 07February 2018

برگزاری جشن ازدواج 500 زوج دانشجو در حرم مطهر رضویبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، 500 زوج دانشجو در قالب ششمین کاروان از بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی کشور عصر چهارشنبه آغاز زندگی مشترک خود را در بارگاه منور رضوی جشن گرفتند. این کاروان که متشکل از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور است طی سه روز اقامت در مشهد در کنار برنامه های تفریحی از کارگاه های آموزش خانواده نیز بهره مند می شوند.

در مراسم امروز که در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی اظهار داشت: اگر در ادارات استخدام شدید بهتر، اما اگر نشدید با مهارت پول در بیاورید و زندگی خانواده خود را تامین کنید.

وی با بیان اینکه آموزشهای رسمی، دانش نحوه زندگی صحیح به جامعه نمی دهند افزود: هر سال یک میلیون نفر لیسانس می گیرند و همه آنها می خواهند پشت میز بنشینند اما یک میلیون میز خالی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام قرائتی اظهار کرد: وقتی خواستند برخی متون درسی را تغییر دهند سفارتخانه های خارجی داد کشیدند و واکنش نشان دادند لذا معلوم می شود دست هایی در کار است که ما علم مفید یاد نگیریم.

قرائتی ازدواج زوجین حاضر را دیر دانست و آنان را به بچه دار شدن به هنگام توصیه کرد و گفت: گول شعارها را نخورید، تربیت بچه ارتباط به تعداد آنها ندارد و اگر می خواهید فرزندتان صالح باشد، لقمه حلال به او بدهید.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار