جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

قرآن، عترت و مردم سه پایه اساسی انقلاب اسلامی هستند

سردار «علی فضلی» گفت: انقلاب اسلامی دارای سه پایه قرآن، عترت و مردم است که دهه فجر نمایش عزت و اقتداری است که با هنر امام خمینی (ره) و حضور گسترده مردم شکل گرفت.
کد خبر: ۲۷۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲ - 07February 2018

قرآن، عترت و مردم سه پایه  اساسی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سردار «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در محفل شهدایی «شبی با شفایق‌های خونی» که با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم  در مسجد «ولیعصر (عج)» مهدیشهر برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای سه پایه قرآن، عترت و مردم است که دهه فجر نمایش عزت و اقتداری است که با هنر امام خمینی (ره) و حضور گسترده مردم شکل گرفت.

وی با بیان این‌که دهه فجر آغاز انقلاب اسلامی و 22 بهمن‌ماه تولد انقلاب است، افزود: مردم همیشه در صحنه ایران با لبیک گفتن به مجاهدت‌های امام عظبم‌الشأن انقلاب، مراجع، علما، شهدا و بزرگان، بستر پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند.

سردار فضلی در خصوص نقش مردم در زمان انقلاب و دفاع مقدس، گفت: مردم ایران برای دفاع از اسلام و دین خدا، خالصانه به میدان‌های نبرد آمدند و تمام سرمایه‌های خود اعم از مالی و جانی را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند.

وی با بیان این‌که دشمنان اسلام به دنبال ایجاد عملیات‌های روانی و سوءاستفاده از مردم هستد، گفت : منافقین، سلطنت طلبان و کشورهای بیگانه، با ایجاد فتنه در دی‌ماه 96 سعی بر این داشتند تا اعتراضات مردمی را در 22 بهمن به اوج خود برسانند، ولی با عنایت خداوند ماهیت آنان برای مردم همیشه در صحنه نمایان شد و ملت ایران با هوشیاری، در برابر فتنه دشمنان ایستادگی کردند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار